Separate names with a comma.
Tack för snabbt svar :)
Jo det är ju en möjlighet att skapa en Jobbkontakts Grupp plus en Privatkontakts grupp , men då blir ju frågan om det går att binda specifik grupp...
Kanske skaffar en Samsung Galaxy S10e med Dual sim . Vill kunna ha i två Sim kort i den , ett privat samt ett för jobbet . Min fråga angående...
bluetooth 2.0 adapter alltså ,,skall kunna gå att fixa med 3.0 om man har drivrutiner ,, http://www.dustinhome.se/pd_5010129433.aspx vad tror ni...
Efter allt krångel med Usb sladd ihop med min dator ger jag upp ,,, Har sökt runt lite efter Bluetooth 3.0 Adapter , men inget funnit ( finns...
Nu funkar det fint , känns lite pinsamt men . Startade om routern sedan full rush . tack för hjälpen !
Ja ,, Dom kan jag se.
Funkar inget vidare , ser min dator i telefonen men inga filer . Har stängt av brandväggar och släppt på alla rättigheter som går , men icke ....
Har delat ut mappar i datorn o.s.v och ställt in ,så som man brukar för att kulla se ett delat nätvärk genom olika enheter , men lyckas inte att...
Hej , sitter med samma problem själv . Samsung Galaxy S och Halebop? Fungerande inställningar någon ?