Separate names with a comma.
@ M1cha Tack så mycket! Något av detta måste funka ju, jag har testat att flasha i både rom manager och i recovery, i rom manager så står det att...
Jag använder mig av ClockworkMod 2.5.0.7 och ja, det är min första rom jag ska flasha/installera :)
Tjenare alla Rooters! Som Topic säger så har jag problem med att flasha (eller hur man ska uttala sig) Cyanomod 7.0.2. Har försökt bokstavligt...
Okej, men har du någon aning om felmeddelandet som jag skrev ovan? Som sagt, fattar noll i detta stadiet. :)
Hmm, det står: E:Error in /sdcard/update-cm-7.0.2-desire-signed.zip (status 7) Installation aborted. Läste på någon sida om Google Apps vad det...
Hmm, tror jag börjar fatta! :D Har dock suttit och försökt fatta hur man installerar CyanogenMod 7, gör man det via ROM Manager då eller? :)
Funkade lite bättre nu ja, tack så mycket :) sen det med att installera roms och backa upp nandriod och någon mer backup låter lite krångligt för...
Aha, tack så mycket ska testa :>
Tjenare! Lånar tråden lite, jag är ny med rooting och allt dess like, har precis rootat min htc desire för första gången med unrevoked 3.32 (tror...