Separate names with a comma.
Mitt batteri blev helkasst efter ett år. Telefonen stängde av sig fast det var 25% kvar. Men, köpte ett nytt orginalbatteri så det funkar ju bra nu.
Tackar! Ska kolla
Skulle vara skoj att kunna göra eget skal / skin till min desire. Den det lite kassa är att när jag väl hittar en hemsida är det till iPhone!...
När jag öppnar den filen man laddat ner och har telefonen inkopplad, så kommer det upp " RRU is preparing the InstallShield wizard, which will...
Ska testa!
Jag ångrade mig helt och hållet att jag falshade in en oxygen ROM på min Desire. Jag vill gärna återställa till original. Då kom jag på att jag...
Jag fixade det nu! La in en annan ROM på minneskortet och flashade den istället, nu funkar det. :)
Jag har flashat den. Det var precis klart och den skulle starta om, så hackade den upp sig på den android skärmen som jag aldrig sett innan. Har...
Jag behöver verkligen hjälp. idag vågade jag äntligen roota min desire, hade superkul och bestämmde mig för att installera en ROM. Men nu varje...
Om jag installerar en ROM, kan jag avinstallera den igen? Hur? Eller räcker det bara med att avinstallera root så försvinner ROM också? Vill veta...
Hej! Jag har sökt omkring lite på swedroid men har inte hittat något som svarar på min fråga. Kan ju också vara så att jag är kass på att leta....
Tack! :D Funkade superbra för mig!