Separate names with a comma.
Ah, menar det. Då är hoppet inte ute ännu, så att säga :) Det är tydligen "hemknappen" + power nu. Testa det får du se :)
Var det till mig? Menar du att hela 4.0.4 måste avinstalleras för att få tillbaka hur mms visas..? Det låter aggresivt. Föreställde mig att den...
Kan man få tillbaka hur telefonen hanterade bilderna i mms? Jag saknar att kunna "klicka" på bilderna för att sedan pinchzooma. En annan sak,...
Nu är det över en vecka sedan jag betalade för "pro" utan någon som helst respons........ Edit: ...och nu är appen väck från Market också....
I infon om appen på appbrain.com står: "If the website is down, please try crackedsun.no-ip.org! If that one doesn't work either, please be...
För oss som tränar: CardioTrainer - fungerar bra men grafiken blir lite sådär på WF. Gps, spara tidigare träningssessioner, genomsnittshastighet...
Jag hade problem med att skicka mms när data-profilen (APN) var felaktig. Ringde supporten hos min operatör (Tre), men det var nog baske mig...
Jag använder dropbox, fungerar galant.
På slashgear.com fann jag en hel del bilder vilka var bra för mig som haft tankar kring skärmupplösningen....
Tack så jättemycket för länkarna. Denna typ av genomgång av teknikprylar gillar jag, dvs vad det är snarare än vad det icke är; särskilt som jag...