Separate names with a comma.
Hmm, ser ju onekligen bra ut. Någon som har erfarenhet av affären innan?
Klart den stödjer 3g, med GSM menas att den inte är CDMA :) http://technytt.se/2011/03/htc-evo-3d-till-frankrike-sverige-nasta/
Passar det inte i Off-Topic? Tyckte det var en passande kategori?
Goddagens alla Androidz! :) Ni skulle inte kunna hjälpa mig vinna en YouTube tävling mot en Ifån användare? Bara kolla och kanske gilla min...
Nähä? 2700 för en N1 med AMOLED skärm och alla orginaltillbehör? Ingen som nappar? Repan jag nämner är ooooootroligt liten, syns bara i rätt...
Bump?
Säljer nu min käraste ägodel: min Nexus One, pga av inköp av en Nexus S. Den har en liten repa berdvid powerknappen, annars repfri. Alla...
BUMP, nu får ni den för 5700 :- ! Billigare och säkrare än Bordelinx! Jag bor i Lund, och kommer hem den 10 januari!
Japp, tycker det är ett rimligt pris :) Pm:a gärna om du vill veta mer eller bestämt dig!
Tar helst inte hem för många, därför ser jag gärna att vi iallafall skriver ett kvitto :)
Jag åker innan nyår, och är hemma den 10 januari :)
Åker till USA kring nyår, och kan tänka mig att ta hem EN Nexus S till någon! Pris kring 6000. PM:a vid intresse. :)
Ops, redigerat, bilden fungerade inte :( Fick bli en länk istället!
http://picasaweb.google.com/109103222397879941677/GIMP#5543942164760217986 Vad tycks? :)
Säljer min laptop! Klicka här för mer info Slå till idag! Ett bra erbjudande :money:
Lita nu inte helt på mig, men det var någon som snackade om det på forumet ^^
Hmm... Det tror jag inte, men tvärtom, du kan avsluta det i eclipse tror jag :D
Kolla om du kryssat i "Stay Awake" rutan under Development?
Haha... ja faktiskt! En riktig stämmingshöjare! ^^
Okej, fixar det då ^^ Inte för att jag kan bidra med mer än vanliga screenshots xD Projektet ni ser öppet är min tungt modifierade version av...
Sorry, menade att jag bara fått en, den som jag använder! Men det lär väl inte dröja så lång tid innan invites skickas ut?
Finns inte så mycket att säga, det fungerar lixsom bara! Känslan när man startar upp första appen är obeskrivlig ;) Allt är användarvänligt, och...
Snackade med en "kompis" (eller mer ytlig bekant)på Google, och har bara en invite :(
Haha :D klart! risken är dock försvinnande liten ^^ Men har klarat att göra alla de där förbenade "Kattapparna", och är imponerad över mig själv!
Pratade med lite *harkel* "kontakter" på Google... ^^ Men som sagt, det är värt att vänta på :D Väldigt kul för oss som inte orkar/har tid att...
Fick precis min Appinventor invite, och kan meddela att det fungerar riktigt bra! :) Det är nog nästa stora grej! :p
Okej =( Antagligen inget sätt att få bort dem?
Hej! Jag är en glad Nexus ägare, som är väldigt rädd om sin telefon. Men hur försiktig behöver man vara? Hur mycket stötar tål den, och hur tajta...
Den understa är en länk till Gearboxs hemsida =) De andra tre lyckas jag inte få in... =(
Någon som vet något om denna affären? Och detta paketet, värt pengarna? Era åsikter är guld! :cool:
Tänkte bara göra en intresse check, och kolla om någon är sugen på att byta sin Desire (när den kommer :cool:) mot min Nexus? Inte helt säker, men...