Separate names with a comma.
Försökte uppdatera till Carbon 2.5 igår men hemsidan verkar vara borttagen och länken på android utvecklarforum gav mig en zip fil som efter...
Hittade mitt ROM här: http://forum.xda-developers.com/android/development/organized-thread-lenovo-k3-note-k50-t3158522 Jag kör Carbon K3 Lite...
Först tyckte jag den var väldigt stor man insåg snart att det inte alls är en nackdel då det blir lättare att trycka rätt på tangentbordet och...
Hur kommer det att fungera med WiFog Plus? Ansökte nyligen om WiFog just för att det var enda alternativet jag hittade där köpt ej förbrukad...
Precis när jag beställt WiFog på deras hemsida där det står att allting ska vara gratis så fick jag i morse ett mail där de skriver att de kommer...
En uppdatering av läget. Tyvärr går det inte så bra att flasha recovery.img med adb och fastboot [ronny@2540p K3Note root]$ fastboot flash...
Att installera ADB och fastboot på Arch Linux var tämligen enkelt. Följande paket behöver installeras: libmtp, android-tools och android-udev...
Har nu fått telefonen. Jättenöjd så här långt men mjukvaran behöver åtgärdas. Minst hälften av apparna är på kinesiska och likaså appstoren....
Min telefon har 3G-stöd åtminstone på ena SIM-kort-platsen. Lenovo K3 Note stödjer till och med 4G på vissa frekvenser fast WiFog kör väl endast 3G.
OK lite delade meningar. Men om man vänder på det, finns det någon annan anledning att väja enbart data istället för telefoni, tänkte om det...
Har skaffat en mobil med två simkortsplatser (Lenovo K3 Note). Funderar på att skaffa wifog endast för data och funderar på om det då är smartast...
Jag trodde Vibe var originalromen? Jaja, jag löser det nog till slut.
Är det inte bara att följa guiderna på YouTube? Verkar inte särskilt svårt. Jag återkommer när jag fått telefonen och testat lite. Tänkte lägga in...
Kul! misstänkte det var någon i forumet här. Väntar med spänning på leverans!
Sådär nu har jag köpt Lenovo K3 note på Tradera. Kanske någon här som sålde den förresten? Ska bli roligt att testa när jag får den. Känns som det...
Lenovo K3 Note verkar intressant att jämföra mot.