Separate names with a comma.
LoL, jag svarade också, men nollad som man är svarade jag på notice brevet om att topic blivit uppdaterad och inte till forumet :P Som sagt,...
Eh, vart fins system tuner funktionen, verkar inte finnas bland insteallerade appar?
LoL, hinner inte ens skriva "tre punkt ett" innan det är fel och ROm är "Tre punkt två" (eh, har de hunnit ändra än? :) ). love progress!
Såg precis nu på XDA att de släppt v3.1.0 av LeeDroid med 3.3.0 kernel. Ska flasha ikväll och se. [ROM]LeeDROiD Sensational V3.1.0 [KERNEL]...
Någon som har min/max mV värdena för standardbatteri att lägga in i Battery Monitor?
Tuner och Volym+, kan du möjligen länka de widgetarna? (eller följer de med, ka inte minnas att jag sett dem). Locales systemet verkar för...
Fastboot är inget program, det är en inställning. man slår av "fastboot" under Power inställningarna för att kunna komma åt bootmenyer osv på...
Har snabbt bytt från Revolution till LeDroid och är mycket nöjd! (Le 3.0.0 med 3.1.0 kernel). Allt har funkat smärtfritt, telefonen ser bra ut och...
Hittade info om det på XDA (tror jag), tydligen beror det på Sensations qHD upplösning som inte stöds av alla appar (därför det funkar så bra med...
Har lekt lite med min lur nu och det var ju busenkelt att fixa S-FF, SuperCID, PermaRoot samt flasha custom ROM (Valde Revolution HD 3.1.1 med...
För mig står det att tjänsten inte är påslagen och talar om hur jag ska slå på den, men väll inne i telefonen ser jag att tjänsten ÄR påslagen...
Lite relaterat eftersom även jag hade problem med försvunna ikoner. Installerade idag Sense 3 temat som nämns i en annan tråd här, och se.. När...
Tackar, tackar. Installerade och det käns snabbt och smidigt och som en mysko bieffekt så kom alla ikoner tillbaka som tidigare försvunnit vid...
Verkar som det är relaterat till vart du har apparna, en del ikoner försvann andra inte. tror att de som försvann alla var appar som flyttats...
Min lur krashade för några dar sen och när den kom igång hade den samma problem, ikonbilder på allt som låg på SD var borta, dock fungerade...
Tillverkas den möjligen på flera ställen med komponenter från olika källor eller något? När man läser runtom nätet får jag intryck att personer...
Hoppas det inte är ett särskrivningsproblem och att du menade "intill", visst är Sensation trevlig, men ändå...
Som nybliven Androidare so tidigare aldrig haft annat än Nokias tänkte jag dela med mig av min nya erfarenhet och se vad andra tänker. Älskar...
Lyckades idag med bedriften att totalt krasha telefonen. Vet inte vad som utlöste det hela men jag vände på den (bytte orientering) medans jag...
Hej! Kan någon rekomendera mjukvara för FM Radio (EJ streamad radio) med autodetect av stationsnamn, RDS etc som fungerar med Sensations...