Separate names with a comma.
bekräftar att det är 128 GB!!
Hej, har för mig att detta är 128 modellen. Men kan kika imorgon när jag är hemma igen.
Vad är du ute efter ? Backup telefonens krav ? Har en Samsung s21 ute för försäljning om det är av intresse
Tjenare. Säljer denna mobil som legat i skvalpat i hyllan. Den är i väldigt gott skick och inga skador. Säljer med Samsung cover skydd. Tänker...
Garmin forerunner 55 låter som något du är ute efter.
Kan vara bra att även kika på om man nu väljer att köpa en mindre modell är att strömförsörjningen är tillräcklig för användningsområdet !!
Man skulle även kunna köra Office 365 familj och få 5 nycklar att dela ut och få 1 tb one drive.
Funderar själv på att uppgradera men vet inte om det är värt :/. Ganska nöjd med 7pro idag
Är det värt att gå från Pixel 7 Pro till 9a ? Eller är det lite same same ?
Fireflies -owl city
Har litet dilemma på om jag ska slå till på en Chromecast Ultra eller vänta/köpa fjärde gen av chromecasten. Har ni någon erfarenhet av den nya...
har du provat att köra bredbandskollen på de ställen där du har sämre uppkoppling ? och blir det någon skillnad gentemot när du står närmare routern ?
allt beror väl på vad du ska använda skärmen till (spel/jobb/media). samt hur långt från skärmen du kommer att sitta. har för mig att LTT gjort...
om ingen hunnit före så slår jag gärna till !
Trådskaparn här, tackar för alla tips. ska iväg imorgon o spana lite i butikerna på de rekommenderade klockorna som nämns här i tråden = )
Hejsan, är sugen på att köpa en smartwatch, aldrig ägt någon tidigare. har spanat runt lite här på forumet och många verkar rekommendera Mobvoi...
Kan du PM:a ditt nummer till mig ?, har lite problem med mitt konto på swedroid (misstänker att det är fort. väldigt nytt) men är fortfarande...
bjuder 1400 för samsung smartwatchen // Niklas