Separate names with a comma.
Superbra arbetsdator som även klarar av de flesta spelen. Datorn är förinstallerad med svensk orginal Windows 7 och även skyddad med brandvägg och...
- Om du tänker eller har rootat/lagt in en annan ROM i din telefon så är en USB jig ett måste. Om något råkar gå fel så kan du enkelt...
fick mitt batteri från webhallen igår. + mobilen ligger bättre i handen + mindre plastkänsla eftersom mobilen blev lite tyngre + bättre...
Jag har också beställt från webhallen. De har 4st i lager när jag beställde igår :)
Avråder alla att beställa från CDON då deras support fått mig att förlora allt förtroende för dem. I måndags förra veckan fick jag meddelande om...
stämmer precis överens med mina tidigare erfarenheter av cdon, rörigt.. har de något jag vill ha så köper jag, sen kommer det när det kommer...
Jag fick ett SMS att mitt paket var inlämnat till posten.. Var samma när jag beställde MHL adapter förut, stod kommande men jag fick den i alla fall.
testat med annan kabel? hände liknande för mig anslutningen gick igång > tappa > gick igång > osv med några minuter/sekunders mellanrum. bytte...
jag bokade ett extended battery hos CDON i torsdags förra veckan. fick precis meddelande om att den har lämnats till posten :) skall bli kul att...
USB Jigen säljs av flertalet e-butiker/sidor världen över och är inte olaglig. Men jag har kontaktat Samsung Sverige för ett officiellt uttal....
Den skickas från Stockholm med posten, inom 24h efter beställning. Gör du beställningen idag så kanske du hinner få USB Jigen på fredag. I...
jag har fått in fler på lager nu samt lagt upp en e-butik där det går bra att beställa! välkomna in till usb Jig Portal alternativt så går det bra...
jag har sålt flera över blocket/swedroid mfl. har gjort färdigt en e-butik nu som kommer läggas upp mot mitten av veckan då jag fått in USB Jigs i...
Ja den fungerar till SGS också. Nu kostar USB jigen bara 79kr. Jag tryckte på min kontakt för att kunna erbjuda er ett bättre pris :cool:
Jag erbjuder supersnabb leverans och bra service till, i mitt tycke ett väldigt rimligt pris där frakt ingår. Detta är inte för alla, men jag har...
jag har nästan slut på denna leverans. bara 2st kvar för alla intresserade
Med eBay tar det runt 2-3 veckor innan varan kommer och det är en risk att den försvinner på vägen. Jag skickar jigen direkt efter pengar...