Separate names with a comma.
Har nu idag lämnat in min Xperia S på service .. Jag läste att flera hade problem med att underdelen på telefonen satt löst , på min telefonen...
Snackade med personalen på phonehouse, tydligen så ska en uppdatering till Sverigesläppas. Den måste bara bli godkänd. Fast uppdateringen är...
Batteritiden blir inte bättre..jag hoppas att ICS eller någon uppdatering framöver fixar detta..annars säljer jag telefonen.. körde en multimedia...
Gjort testet nu, batteriet låg på 1680000 nåt och nu har jag 1750000 nåt. Hoppas det hjälper
Provade att ladda ur telefonen och ladda den till 100% o h sedan se hur mycket jag låg i deepsleep under kvällen. Telefonen var på i stand by i 10...
Ska nu urladda batteriet och sedan ladda den till 100% för att se om det hjälper..annars vet jag inte vad jag ska göra med den appen. Spare parts...
skärmen äter mest --> tid aktiverad 2h 40m 5 s Batteriet ligger nu på 33%
Hur tar man acreenshot?
8.00 tar jag bort laddningen och stänger av animering och bravia Engine. 1 och en halv timma senare så ser man ett gap i batteriet. Då hade jag...
Kl 8.00 tar jag bort laddningen och stänger av animering och bravia Engine. 1 och en halv timma senare så ser man ett gap i batteriet. Då hade...
Nu blir jag sjukt irriterad. Stängde av animeringar och mobile bravia Engine. Började se ut att mobilen skulle klara dagen. Men så fort jag...
Laddat hela kvällen och deepsleep ligger på 54% .. Något i bakgrunden äter batterier men vet inte vad....
Har nu använt min Xperia S i några dagar nu. Det är en grym telefon , snabb och vacker MEN Jag var väldigt exalterad att den var Playstation...
använder mig av dolphin också , men samma där.. min htc desire kunde ta bort mobilvyer XD ingen som har samma problem? det gäller inte alla...
Men vad ska jag använda mig av för app? , Hur rootar jag Xperian och vad kommer att hjälpa om jag gör det? just nu vill jag bara att mobilvy...
Måste jag roota telefonen för att slippa mobilvy också?
Fler saker jag skulle vilja ha hjälp med , installerade advanced task killer för att rensa program som jag inte använder .. men efter att man...
använt min sony i 2 dagar nu , fungerar bra.. kass batteri tid men men. En sak som jag inte fattar .. Hur stänger man av mobilvy? på min htc...