Separate names with a comma.
Vilken ska Du prova? Jag har också tänka slänga in boc5. Spelar det någon roll vilken firmware man kastar in? Finns ju flera från olika länder...
Jag råkade ut för samma sak, nån som vet om det går att ladda ner uppdateringen å göra den manuellt?
Tjenare, asåg din homescreen på tävlingen å jag undrar bara vad är det för widget du har för klockan och vädret?
Vet man om FM-mottagaren någonsin kommer komma till original ROMen?
Det var precis vad som hände mig också i förrgår när jag försökte ladde ner mina spotifylister efter min förra krash. spotify sa helt plötsligt...
nej det är mobilernas fel ... jag har sökt en del på SD-korts problem den senaste tiden och stött på många olika slags fel. Bla att bilder och...
Hmm nu är jag tillbaks på ruta ett..... Mitt kort har blivit tomt igen och går inte att mounta. Detta uppstog efter en omstart av mobilen då min...
TACK DIDKAN ! med det programmet kunde jag tillslut formatera om kortet för att sedan göra en snabb formatering i mobilen å det funkar klockrent...
jag använder också en sd adapter :P men ska ta å testa den länk! tackar på förhand
jag kör 2.2 och har ett 8 gb kort. okej om det inte funkar på mobilen, men när datorn inte klarar av att formatera det så blir man lite fundersam....
Har samma problem själv men kan dock inte formatera om kortet med varken mobilen eller datorn. jag undrar om ni har hittat någon lösning
Jag har ett liknande problem med mitt 8GB kort, jag fick en koruption i systemet och jag formaterade om kortet med hjälp av min dator ( då det...
Tjenare Jag har också problem med korrupta filer på mitt kort. problemet är att när jag skulle formatera den genom mobilen så verkar den inte...
Jag har nu stött på ett nytt problem -.- mitt sd kort unmountar sig själv även fast jag har debuggen igång -.- någon som kan hjälpa mig?
Jag glömde att påpeka att jag har en HTC Desire.
jag har installerat htc synk på min dator och vill kunna synka kalender,kontakter samt mail. det funkade hur bra som helst i ca 1 dygn sen börjar...
tjenare buzz, nu när jag tänker efter så har jag ett vagt minne av att jag glömde att unmounta sd kortet, märkligt då att inte alla bilder blev...
Jag har en Nexus one som funkar helt prima förutom att när jag mountar mitt sd card så får jag problem med korrupta filer. alla bilder och filmer...