Separate names with a comma.
Hej. Leveransen av Nexus 6P skulle anlända till oss i denna vecka. Som det ser ut just nu så kommer vi få in telefonen på lager under nästa...
Från 3 på Facebook Hej, Vi har ännu inte fått någon uppdaterad information från vårat lager men preliminärt leveransdatum har flyttats till...
Och jag påminner om högtalaren man får med om man först väljer 2gb, då får man erbjudande om att höja till 6gb med högtalare på köpet.
Tror tre skulle må bra av att synka sin information på något sätt, nu får man olika svar från olika håll hela tiden, funderar på att köpa den på...
Från tre idag, verkar inte bli nån nexus innan jul Hej Jag har pratat med vår logistikavdelning och de meddelar att Nexus 6P tyvärr blivit...
Gäller alla som binder 24 månader
Såg nu att det följer med en nexus player om man köper en nexus 6p på tre.se, man får även en högtalare om man uppgraderar från 2 till 6 gb / månad.
Någon som hört något nytt från tre?
Det där smset som skickades om leverans denna vecka verkar vara rent skitsnack då en i kundtjänst jag pratade med sa att ett mail han fått den...
Beställde på nätet och valde 2gb sen kom erbjudande om att höja till 6gb och få Harman kardon onyx 2 Bluetooth högtalare
24månader bindning med 6gb data och en högtalare på köpet för 469 kr hos tre
"Båda telefonerna är olåsta och ”obrandade” som vanligt när det gäller Nexus" saxat från mail från tre, kanske har dom glömt beställa telefonerna?
Bokade den 2/11, ringde tre i helgen och frågade då jag inte fått någon bekräftelse på min order, han jag pratade med sa att leverans är runt 3/12