Separate names with a comma.
Synd att blåtand är uteslutet. Är själv mycket nöjd med mitt val, Jabra Clipper, fungerar mycket bra!...
Ett steg i rätt riktning helt klart (men inte tillräckligt smart app) :)
Känner någon till om SmackTalk! (http://www.youtube.com/watch?v=PiWiok8uI5A&feature=related) eller något liknande finns till Android?...
Någon som lyckades streama någon allsvensk match i första omgången? Fick det inte att fungera, fick bara ett felmeddelande om att tjänsten inte...
Jajamän! Är riktigt nöjd med min spica som sådan, men tyvärr har den ett pixelfel som inte tycks omfattas av garantin (vet ännu inte hur...
En uppdatering tycks vara på gång, men när denna kommer finns det olika bud på. Allt från februari till april. Finns en tråd om detta tio...
Loggade in på Anovos ärendesida och möttes av följande: "Samsung godkänner upp till och med en (1) pixels avvikelse på sina OLED-skärmar innan...
Ja, det får väl bli så. Kanske är det inget problem alls, kanske får jag en ny utan tjafs, men det är inte min erfarenhet av vare sig...
Är det så? Då är det ju lite underligt att han i kassan "inte vågade" lämna ut en ersättningstelefon utan att först ha kollat med Samsung, utan...
Fick du fel även på den du bytte till dig 3/12? Eller menar du att telias policy är att byta ut inom 7 dagar?
Hade inte samma framgång med min i Teliabutiken. Mitt problem är att pixeln (som lyser vit hela tiden) nästan bara syns i mörka miljöer....
Det beror på att de inte tillverkat något ännu. Fick även jag ett mail om att de ska börja tillverka shielden till spican och att de ville att...
Har telia, men kan inte för mitt liv få in någon uppdatering...
Tack för tipsen! Vill gärna kunna pausa, så det lutar åt bluetooth-varianten.. //rooney
Medföljande headset trillar hela tiden ur mina för stora/små(?) öron. Finns det något alternativ till den sladdriga in-ear-variant som följer med...