Separate names with a comma.
Startade en separat tråd men jag testar om mitt problem får mer uppmärksamhet här. Jag har fått problemet att min auto-correct för...
Jag har fått problemet att min auto-correct för standardtangentbordet har slutat fungera. Detta efter att jag nyligen uppdaterade min S3:a med en...
Beställde det batteriet från DealExtreme och fick hem det på posten idag. Batteriet var laddat till 80% från början och det ska bli spännande att...
Har samma problem jag med. Om det fixar sig efter en root känns som att det är dags att pröva på hela rootgrejen. Jag använder Maps ganska mycket...
Jag kan i alla fall svara på fråga 2 då jag köpte min från Electro World (det var då den billigaste "seriösa" handlaren, fick den på 2 dagar)....
Jag måste ta ur batteriet för att stänga av telefonen när den fastnat i det här läget. Sedan när man startar den igen hamnar den bara i...
Problemet är att jag inte kan navigera alls i menyerna. Powerknappen som används för att välja i menyerna funkar bara för att sätta på mobilen,...
Då stängs telefonen självklart av. Sen när man startar den igen hamnar man åter igen i samma meny. Alltså ingen lösning på problemet.
Har haft min Legend i några månader nu. Har inte rootat den eller något sånt. Nu har jag dock fått det extremt jobbiga problemet att telefonen...
Löste du det på något sätt? Jag har fått samma problem på min Legend. Skulle vara mycket tacksam om någon har tips på hur man ska göra.