Separate names with a comma.
Jag köpte en app idag, för 9 timmar sen. Står fortfarande "Auktoriserar kör ...", så har haft mycket tid för att googla runt. Men inga vettiga...
Man kan alltså inte få tillbaka meddelandena fastän man gjorde en backup?
2.1update1 står det på programvaruinformation just nu. Jag har bara haft mobilen sen i maj, så detta är första uppdatering sen jag köpte mobilen.
Hej! STORT PROBLEM! Fick idag mitt första meddelande på Desiren angående uppdatering, gjorde detta såklart. Innan uppdateringen gjordes ett...
... Pinsamt missförstånd. Jag trodde du menade SYNC på datorn, när man kopplar in mobilen. Så klart att min mobil öppnas och går till...
One little problem.. Jag får upp dessa 3 alternativ automatiskt? Trodde ärligt talat att detta var hemskärmen.
Alltså, jag har bara 3 alternativ. Synkronisera nu, Sync manager och Application installer..
Jag måste vara blind, för jag kan inte hitta "om telefonen" så jag kan uppdatera min Desire.. Some help please?
Absolut, och kunde jag så skulle jag skickat som ett mms. Men ja, jag skickar till Tyskland, och jag har i alla fall aldrig lyckats skicka ett mms...
Äntligen ett ställe där man kan få hjälp. Fick själv min HTC Desire för ett par dagar sen och märkte då jag ville skriva långa sms att den...