Separate names with a comma.
Jag har märkt att min batterilampa lyser grönt innan batteriet är laddat till 100%, iaf om man kollar på den i aktivitetsfältet. Samt stänger av...
Det gjorde jag. Full wipe osv. Sen hitta jag lösningen på xda: what to do: 1. Download the attached file updater-script_Lee_3.0.8.2_fix.zip 2....
Har precis fixat s-off och flashat alpharevs data++ HBOOT. Men ändå får jag inte fart på LeeDrOiD_V3.0.8.2_GB_data.zip. Den fastnar bara på...
Inget direkt svar på din fråga men ett tips är att synka alla kontakter med ditt google-konto så har du alltid tillgång till dom.
Någon som hört om det eventuellt kommer någon uppdatering snart?
Tjaa, jag kan väl inte direkt säga några fördelar annat än att det är den mediaspelaren jag föredrar och använder mest helt enkelt. :p
En remote till GOM Player skulle vara guld värt :) [SPOILER]
Fungerar 720p inspelning?
Taggad på att dra in cm7 nu när det kom en stabil version, enda som faktiskt hindrar mig är att att "allt" är blått istället för grönt vad jag...
Hmm, jag har haft blå led vid sms notifications sen jag skaffade telefonen för snart ett år sen, tror det hängde med handcent. Men bra att du tar...
Är det samma fix för ekot och delayen? Har nämligen bara hittat fix för ekot.
Någon som vet ifall det finns någon fix för delayen som sker när man svarar på ett samtal? Riktigt irriterande annars flyter det på bra tycker.
Provade att installera det här scriptet i recovery och där står det installation complete osv, men sen hänger sig telefonen vid boot loggan när...
Fint, hitta nu :)
Har kollar runt där men kan inte hitta något som har med averingsbaren att göra, vilket är vad jag vill ha bort.
Går det på något sett inaktivera standardtjänsten för meddelande så det inte tex poppar upp i aviseringar osv när man får sms? Eftersom jag...
Skin på väderappen? :)
Kan man på något sett bocka ur så att launcherpro inte vrider på bilden när man lutar telefonen? I homescreen-läget alltså. Edit: Lösningen...
http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/476997/how_to_sync_the_htc_desire_with_itunes.html Funkar, för er som inte får ordning...
Juste, det finns en meny-knapp, haha. Glömde det... Tack :)
Hur avslutar man appar som lägger sig uppe i vänstra hörnet vid "notifications" ? Om det inte finns en "stäng av-knapp". :P Som på msn talk t.ex....
Någon som kan förklara hur man stänger av appen, fattar inte ens hur man loggar ut? haha