Separate names with a comma.
Har nu bytt till SMS Unresd Count sm tipsades om i Vanliga frågor. Verkar funka när jag sms till mig själv i alla fall. Samma sak hände med...
Icke. Efter senaste uppdateringen fastnar siffran på sms-bilden. Jag har gått in och tömt cache, eller vad det heter, men felet kvarstår när nytt...
Hej, Sent svar, men, jag provade både med och utan wifi påslaget. Glad att det funkar! Det var nog uppdateringarna och lite smått och gott som...
Hm:o Och hur gör man då? (Börjar snart skämmas lite....)
TACK ALLA för hjälp och tips!!! Nu har jag uppdaterat, raderat, skapat och fixat efter hur ni sagt och NU FUNKAR DET!!!!!! Klappa er på axeln....
Japp, ser ut så. Har provat med både min mailadress och uxxxxxxx som användarnamn, och servern är aldrig tillgänglig. Nu har jag tagit hem...
Tack. Men jag har provat det också, ett antal ggr nu. Verkar ju mysko om det ska vara så omöjligt att ställa in för utpost, när inpost fungerar...
Har precis provat dom inställningarna också, men funkar inte. Har provat att starta om telefonen ett antal ggr också, om den skulle ha hakat sig...
Har provat båda. Dock inte samtidigt. Funkar inte...
Tack för svar. Det är dom inställningar jag bla har provat med. Har skrivit och skickat nytt mail, men det återkommer med notis "sändningsfel"....
Tack för ditt snabba svar. Men, jag är så korkad så jag inte fattar vad jag ska göra av det. Ska jag fylla i smtptelay1.telia.com som servernamn?...
Har tillbringat timmar med Telias support, och ett samtal med Samsungs support, om att min S3 inte ansluter till Telias server för utgående mail....