Separate names with a comma.
nån som vet av en bra app, program så man kan använda sin spica som 3g modem till mac? har testat PDAnet men när man kopplar inn telefonen står...
Jag hade samma problem med min Spica. jag installerade Handcent sms så funkade det kanon.
MEn jag använder ingen inofficiell version, jag har uppdaterat via NPS. Det är väl bara att hoppas på en ny uppdatering nu då...
testade kryssa i det nu, så nu visar den en position, men i andra ändan av byn! :D och det har man ju inte mycket hjälp av..
Jag installerade Handcent sms. då kunde man välja musik från väckarklockan också. mycket smidigt.
Före uppdateringen till 2,1 fungerade GPS:en mycket bra. men efter uppdateringen, tar det väldigt lång tid innan den hittar min position. upp till...
Min kod: TTBYN4 level 10 nu.
Jag använder msn talk, vilket jag är nöjd med.
Varför fungerar endast telefon ljud när jag kopplar till bluetooth headset på Spican? med min polares X10 fungerar både telefon ljud och media...
Går det att synka email addresserna från facebook också, precis som med bilder med facebook sync?
Ahaa! Tackar för svaret, funkar finfint.
Efter uppdateringen till 2.1 fattas streetview i google maps, jag har också uppdaterat själva google maps appen. Men nu kan jag inte hitta...
Går det att få mp3 som larmsignal på orginal väckarklockan? Eller finns det nån app på market som fixar det? Rekommendationer mottages tacksammt.
Hur gör man för att tilldela olika mp3 ringsignaler till olika kontakter på min x10? Kanske en dum fråga men jag är android nybörjare ;) tacksam...