Separate names with a comma.
Tack för svaret. Där finns dock endast bindestrecket och inget mer. Inget tankstreck. Det är där jag testat tidigare, genom att köra long press...
Okej, hur gör jag om jag vill skriva – (tankstreck, talstreck, talminus o.s.v.) i min S4? Standardtangentbordet. Logiken säger ju att det är...
Jag hatar att jag ofta råkar ringa upp folk av misstag när jag egentligen ska skicka sms på grund av den där "smarta funktionen". Dock, jag gillar...
Jo, så fattar jag det också som. Har själv en sån kabel och det ser mycket trevligt ut. Å andra sidan är jag van vid att se gamla franska...
Det låter faktiskt helt överkomligt med tanke på att en skärm kostar nästan lika mycket! Tackar, får höra med dem.
För några veckor sedan köpte jag Galaxy S2 då min Galaxy S gick i graven. Nu har jag på världens klantigaste sätt lyckats förstöra displayen även...
Om jag går in på "meddelande", trycker skriv nytt meddelande, och sedan på "telefonboksikonen" för att välja vem eller vilka jag ska skicka till...
Reviderar min tidigare fråga (löste den ena). "2. När jag ska skicka sms och trycker upp "mina kontakter" (från meddelanden) får jag upp...
Jag hade en Galaxy S innan denna (underbara) lur så egentligen borde jag kunna detta men jag har fått hjärnsläpp. 1. Jag har kontakter på min...
Haha, där får jag be om ursäkt. Grejen är att jag vet folk som stavar ungefär som dig fast de har bott i Sverige i hela deras liv, så kudos till...
Med tanke på hur du skriver så var de förmodligen tvungna att översätta ditt mail till svenska först. OnT: Jag lovade mig själv att aldrig mer...