Separate names with a comma.
Nu är du nog lite otydlig, vad exakt är det du förväntar dig skall ske? Vill du få upp nån mapp med filer ungefär som ett usb minne eller kanske...
[IMG] Kör B/W stuket jag! Tycks!?
Ps3 emulatorn lär du få vänta ett par år till åtminstone! Ps2 emulator finns däremot ute, självklart då till PC! :)
Kör själv Mhl-adapter, N64oid, PsX osv med en PS3 dosa, funkar som smort... dock måste du ha någon form av root! ;)
Hallå Swedroid tänkte bara tipsa om att nu efter sixaxis appens senaste uppdatering så fungerar nu Ps3 dosan med alla roms förutsatt att du har...
Funkar MHL med denna rom? Läste tex att det inte funkar med CM7! Sent amazingly from my GT-I9100 using Tapatalk
Hade snowstorm, men tog precis bort det! Kan ju ha varit en av bovarna! Edit: Finns det några kända apps som man vet slukar i bakgrunden möjligtvis?
Hm, ja av bilden att döma så är det ju någon app som vaknar upp då o då! Men har ingen aning vad det kan vara! Stänger alltid av spotify i...
Under dagen igår så funkade den i stort sätt prima och gick ner i deepsleep hela tiden. Senare emot kvällen när jag lade mig så hade jag 58%...
Tack för ditt svar! Vad innebär det att flasha in Siyah via recovery? Funkar det inte lika bra att flasha in den via Odin t.ex?
Nu är det så att även jag tänkt ge mig på att roota luren pga diverse anledningar, främst pga batteritiden. Lite info om min lur ifall det...
Det är förvisso om du använder appen "youtube" istället för att du surfar in på Youtube.com. Där visar den "riktiga" 1080p nästintill utan lagg,...
Vad händer med världen... Du har en av Sveriges bästa smartphones och du klagar på "plastigheten" Detta är vad jag har att säga....
Fick min S2'a för över 2 månader sedan och den har fungerat felfritt fram tills några dagar tillbaka. Har nya 2.3.5 uppdateringen men verkar ju...
Självklart kan du göra det, bara att köpa till MHL kabeln! Ang. prime så är den ju nästintill snarlik i komponenterna men utöver det så kör den...
Stämmer precis som du uppgav, launchern fungerar som en layout precis som touchwiz 4.0. Den är helt oberörd av Android som operativsystem....