Separate names with a comma.
jag har också problem med touchen i den nya versionen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag fixa det med att skifta från 2g till 3g nät. Jag har två apn med tele2 inställningar, samma inställningar på båda. Välj den oanvända apn:et...
ok nu med root explorer så hitta jag det, TACK, jag letade i external_sd som jag alltid gjort tidigare. tydligen fungerar det inte nu med denna...
jag kan inte använda mitt 3g nät??? Jag installera allt som det var beskrivet på första sidan, allting fungerar som att skicka å få emot sms, mms...
Var hittar man miui för arc?
Jag har problem med kameran efter uppdatering weekly 1-10-08. När jag tar en bild så sparar den inte bilden och så stängs den av efter det....
jag får FC med bluetooth hela tiden kan inte skicka å ta emot filer. Någon annan med samma problem?
jag gillar verkligen miui....men dessa buggar har jag fortfarande inte kunnat fixa. kameran är skit (men det visste jag redan) 2G/3G Extern...
andreas funkar din externa minneskort? Jag får inte min till å fungera. Hjälp behövs måste använda minneskortet Det går inte å byta från 3G nät...
jag vill gärna testa XXJPU utan att den ändrar min produkt kod och utan att jag behöver roota telefonen, hur gör man i så fall? Kan man inte få...
Jag undrar samma sak. Går det å köra på detta sätt???
tack för svaret. jag fixa det genom å ladda ner apn inställnngar från tele2 comviq hemsidan
Har precis uppgraderat till XXJPH allting fungerar som det ska men mitt mobil surf packet fungerar inte. har testat både 2g å 3g nät men får inte...