Separate names with a comma.
Nån i Göteborg som säljer ett par Apple AirPods? Skule behöva nu i veckan, lite stressigt julklappshandlande tyvärr. Vill ha lurarna i nyskick....
Vill byta min iPhone 7 med 128gb till en iPhone 8/X med 64gb då jag inte behöver så mycket lagring. Mobilen i fint skick med skal och glasskydd....
Tjena, säljer mitt gamla Wii U Wind Waker Edition. Lådan och några spel medföljer, samt Gamepaden. Lite gammalt skick på han så vi startar...
Ska dock börja jobba juni fram tills februari, om det kan vara intressant
Blir tyvärr lite för mycket för mig :ehm:
Har inte så jättebra ekonomi för tillfället, har ej börjat jobba än men hur mycket tänkte du dig?
Chansar på en riktig osannolik trade, men har en iPhone 7 Jetblack med 128gb minne. Fint skick förutom en typ 1mm repa. Intresserad av att byta...
Okej, men när det kommer till nyrare modeller, typ en iphone 7 eller bättre, är en skada en viktig faktor eller?
Jaha, så jag antar att det inte finns något att göra åt det?
Varför har androidtelefoner så dålig kvalité när det gäller kameran i snapchatappen? Finns det någonting man kan göra för att fixa? Kamerakvalitén...
Vilka inställningar rekommenderar du för bäst bildkvalité?
Ok, ska försöka få upp bild när jag kommer hem ikväll från jobbet. Tack för hjälpsamma svar, det gäller allihopa. Riktigt kul å se hur hjälpsamma...
Okej då vet jag. Vid fallet där jag inte lagar skadan, hur mycket sänks priset? Eller behöver du se bild på skadan för att få ett ungefärligt pris?
Har ej kontaktat företaget men på alla reparationshemsidor står det att det kostar runt 2000:-. Känns onödigt att betala så mycket för en så pass...
Jo, OP6 kan ställa till det lite för mig. Får försöka få ut 5T:an direkt på marknaden när jag varit medlem i en vecka.
Inte riktigt en spricka men inte en vanlig repa heller. Svårt att förklara. Någonting mitt i mellan skulle jag beskriva det som, extremt liten.
Förstår det. Nu har jag oturen där det är väldigt dyrt att laga en OP5t. Sprickan är som sagt extremt liten, kommer den påverka så mycket?
Okej, jag skrev till killen nu att det inte blir nå trade. Hur mycket skulle man kunna sälja en 5t som är köpt i december? Den har en ytters liten...
Undrar bara, ifall jag skulle skicka först, måste jag vänta på att mottagaren får mobilen och sen skickar han, eller hur funkar det? Är det inte...
Okej, nu fick jag upp det. Tack!
Hur checkar man omdömet och hur betrodd någon är? Är det hur många inlägg dom gjort?
Äre så pass enkelt att byta en mobiltelefon här på forumet?
Okej, tips på hur jag skulle kunna byta min 5t mot en 7a eller bättre?
Ok. Kände lite så också men ville dubbelkolla. Tips på bra ställen att tradea min 5t till en iphone 7 eller bättre? Kan ej göra inlägg på köp och...
Tjena, behöver lite value-koll här. Har tröttnat på android och vill skaffa en iPhone. Hitta en kille som vill byta sin iPhone 6+, men är det värt...
Hur fixar man det?
Pepsi Max, alla dagar.
Lil Peep - Beamer Boy RIP.
Har inte testat så mycket i olika mörker men generella bildkvalitén är det jag stör mig på. Jämfört med senaste iPhone-modellerna är kvalitén...
Jag är riktigt missnöjd med kameran tyvärr.
Intresserad i OnePlus 5T?
Clash of clans