Separate names with a comma.
Tack för hjälpen att bli av med ett av problemet - Tack !! :D
Jag fick också denna uppdatering idag och ta mig tusan så rättade den till extremt mycket !! Allt utom mina kontakter som kraschar och det extremt...
Jag har varit i kontakt med Samsung suppoprt och berättat om alla mina problem jag haft efter uppgraderingen från Kitkat till Lollipop. Telefonen...
Såja - nu har jag löst det. Ladda hem appen: SMS Backup & Restore på båda telefonerna. På gamla telefonen så öppnar du appen, gör en lokal...
Jag är ledsen för att detta bara finns på engelska - men hoppas det går bra ändå. Detta var vad jag läste mig till - hoppas det ger en liten...
Har samma problem och jag har läst i en annan tråd att det tydligen är en "Timestamp" bugg eller nått. Man kunde gå runt problemet men det var...
Har inte fått uppdatering. Har inte fått uppdatering - trotts Telenor abonnemang och telefon därifrån. Jag har sökt manuellt efter ny version,...
Hejsan ! Ny här på forumet och letat runt en hel del efter ett svar - men hittar ingen tråd om det. Jag hade en HTC innan och där kunde man...