Separate names with a comma.
Glada nyheter!
Får revidera mitt svar en aning. Dagen efter mitt svar här så blev jag aktiverad i Telia Entry (ip-baserad växellösning) och då försvann...
Inställningar för båda finns på min telefon. VoLTE fungerar utmärkt och har gjort det från start med Telia Komplett och även nu med Telia Jobb Multi.
Har haft problem till och från med att telefonen låser sig när den inte används. Always on display klockan visas som vanligt (fast med klockslaget...
Jag upplever samma sak sedan jag installerade Nougat BTU. Proximity sensorn fungerar som den ska, när jag kollar med hjälp av *#0*#. Försökte...
Svar ja. Detta var ett medvetet val eftersom jag trodde att det skulle lösa problemen med att telefonen låser sig med svart låskärm som följd när...
Tog mig tiden att uppdatera min telefon i förrgår. Telefonen köptes i Teliabutik och hade NEE som aktiv CSC. Fältet för "Available CSC Codes" var...
Dessa skarvar kommer från formverktygets backar. Ni ser även en liknande skarv som går runt hela ramen och det bör vara där verktyget (gjutform)...