Separate names with a comma.
Så.. fick äntligen tummen ur och aktiverade plats för Google home rutinererna hemma och borta. Funkade bra tyckte jag när jag och sambon satte...
Har en tanke som man kanske kan bolla här. är dessa motorer starka nog att lyfta/sänka en persienne? Tänker att man kan få den att rulla upp...
Nä jag har ju inte de.. jag kunde länka en kompis viaplay tidigare så nu vet jag att problemet ligger hos viaplay, men dom är inte jättesnabba...
Tja. Letat men hittar inget i trådarna. Försöker länka mitt viaplay i Google home men det funkar inte. Fungerar utmärkt med Netflix, Disney+ mm,...
Finns det en tråd för Rutiner? Tänker främst på hur man skriver en rutin?!? jag kan skriva en och kan få den att funka, men försöker jag sedan...
Japp.. Jag gjorde de.. Har 3st kopplade och de va busenkelt att lägga till 1 extra i ett redan existerande och fungerande nätverk.. Inte onöjd...
Jo men det har vi ju.. Vi bor ju i samma hem lixom, men om hon skaparen rutin så är det bara hon som kan redigera den. Den rutinen hamnar inte i...
Okej.. De e lite (pruttljud). Får ju hoppas att det ändrar sig med tiden...
Har snöat in på rutiner och förstår inte riktigt. Om jag öppnar min assistent och skapar en rutin så kan inte min sambo gå in på sin assistent...
Hade också detta problemet. Visade sig vara routern som jag hade då. Har nu bytt till Google Wifi Mesh och allt funkar klockrent. Har inte behövt...
De va precis vad Google support sa..
Efter lite efterforskningar och samtal så visar det sig att det inte fungerar med att alla enheter vet vad den andra gör eller ska. Kanske kommer...
Tja.. Kanske har varit uppe förut men jag hittar inte, så jag frågar. Har fyra Google Home mini som alla är uppkopplade till samma nätverk. Om...