Separate names with a comma.
Fick tillbaka min från service i veckan och jag är supernöjd med hela processen. Det tog inte mer än en dryg vecka för Anovo att fixa telefonen...
Jag fick detta problem en gång i samband med att telefonen oväntat stängdes av, förmodligen samtidigt som någonting skrevs på minnekortet och...
Har tröttnat på att min Desire "hetsar upp sig" vid intensiv använding och hamnar i den ökanda bootloopen. Ska skicka in den nu och skulle vilja...
Det här ju inte "normal" använding för mig men lite ledsen blir man när man efter 5 timmar blir tvungen att ladda telefonen. Och jag belastade...
Jag gjorde ett helt ovetenskapligt test där jag i princip under en minut snurra runt på platsen med telefonen i näven för att tydligt se om det...
Sedan jag la in Froyo har jag lekt med telefonen ganska oavbrutet i över 4 timmar, hade fulladdat batteri före installationen och nu har jag 30%...
Det kan mycket riktigt vara precis som du säger, jag ska hålla koll på batteritiden efter omstarten, inget vetenskapligt bara en användarupplevelse :)
Ska tilläggas att även om jag är en ny postare så har jag läst på och läst bla detta forunet under en lång tid, jag gör mitt bästa att inte starta...
Var tredje dag :) Det kanske är det som gäller. 556 timmar för min del, vad blir det? Drygt 23 dagar utan omstart. Jag vet inte om telefonen mår...
Det här kommentaren jag väntade på, bra. Jag hade under 100 MB ledigt efter att jag kört Task Killern innan omstart. Efter omstarten har jag just...
Haha, jag tänker precis likadant. Men det var först nu jag la märke till att något måste vara fel. Kära Desiren verkar inte frisläppa minnet efter...
Jag stoppade in en billig Platinum MicroSDHC 16GB och den funkar klockrent. Hänger med på "vi som är nöjda med våra minneskort-tråden" :)
Desiren har inte upplevt en vinter ännu då det kom ut i våras :) Det blir spännande/skräckinjangande att se hur den klarar fjällvädret kommande...
Jag undrar hur ofta ni startar om er Desire? Själv gjorde jag det alldeles nyss efter 556 timmar utan omstart. Jag gjorde omstarten för att jag...