Separate names with a comma.
Jag kan nog hjälpa er med lagning så länge mainboard fungerar som den ska... power knappen sitter på flexkortet så det borde gå
Jag köpte original billaddare till Desire hos inwarehouse och den är på 1.5A... fungerar mycket bra
Flasha Recovery Hur flashar man original recovery?
Rootad N1 Jag tror att du förstår mitt problem Det går INTE att lägga in äkta ROM, jag har fått leeta efter ROM som folk har gjort om just...
Jag har en Nexus One som jag köpte av en kille på Blocket, han hade rootat Går man på "Recovery" för att lägga en äkta programvara typ den nya...
Tack :)
1500 kostar det om det är glaset (digitazern) som har gått sönder endast, om displayen spricker kostar det från 2600:- Telia och andra lägger på...
Har en kompis som jobbar på HTCs verkstad här i Sverige, enl honom om det är skada endast i displayen byter de inte glaset och det skulle kunna...
Jag har för mig att jag hörde någonstans att Nexus har samma skärm som Desire så min fråga är: Om det inte är garantiärende, varför måste den...
Anledningen till att jag inte kan berätta mer här är väl ganska självklart eller? Jag tyckte bara synd om alla stackars Desire ägare på detta...
Till alla er med skador på era telefoner, har en kontakt som ger riktigt bra pris vid reparationer som inte täcks av garantin av HTC telefoner,...