Separate names with a comma.
Jag är ute efter något med 3,5 mm hörlursuttag, ca 5-7" skärmstorlek, batteri minst 4000mAh. Jag skulle väl gärna hitta något begagnat för max...
Hejsan, jag behöver en ny, eller bättre begagnad snarare, telefon och har kommit fram till att tex Samsung s10+ och Xperia 5 II har de egenskaper...
UPPDATERAD RECENSION Positivt: Skärmen (med allt vad det innebär med färger, upplösning, storlek osv), täckning/mottagning, snabbhet, knappar,...
två nya root-guider har kommut upp. Nån som testat? [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=s3nsHwhMZ1Y How to Root VKworld S8 on Nougat -...
eh hahaha nattens stördaste problem löst med hjälp av deras support
Vad snällt av dig! Har provat med tre andra kameror nu. Samma resultat
Ingen skillnad. Jag har versionen 3.06_20180112-1303. Vilken har du? Men åååå vad jag hoppas detta beror på mjukvaran och kommer lösa sig....
Jag fick min idag. Jag får inte övre selfiekameran att funka. Missar jag något här eller är den defekt? [ATTACH]
Har beställt en. Spännande!
Tror ni denna kommer gå att roota?
Hej! Finns den i gbg? Edit: ah inget 3.5 uttag?
Det var nog mest mig det var fel på. Tack! Mvh
Tack ska prova. Skumt att en såpass bra telefon inte fixar det själv, utan appar. Det gör ju flera mycket telefoner.
grupp-sms Min Samsung s2 vill bara skicka grupp-sms till 10 personer åt gången. Detta trots att det går att göra kontaktgrupper med hur många...