Separate names with a comma.
HAH det löste sig... kan börja med att Otto, du är fan en stjärna... hade jag vetat vem du är hade jag skickat en chokladask med sångogram till...
tyvärr inte det som är problemet... drog in CWM efter att det buggade ur... så jag hade stock recovery när jag körde in fel version av superboot :(
ja jag vet, jag är en dålig människa och lovar bot och bättring :o
0: ja 1: jepp kommer in i recovery (CWM 3.0.0.0) om jag väljer wipe så får jag bara felmeddelandet om att den inte hitta /cashe (se orginal...
[SOLVED] tackar så mkt otto klantade mig lite grann när jag försökte roota min telefon... jag följde punkt 1-6 i tråden hur du rootar din nexus...
snabb fråga: om man rootar luren, går man miste om ordinarie OTA uppdateringar från Google, eller är de snälla och uppdaterar rootade telefoner?
beställde en i lördags... skickades idag :D tackar så mkt för tipset... hade aldrig hittat det annars
jo jag kommer in i mobilen, den fungerar som den ska (som vanligt alltså) jag kommer in i download mode också... bara recovery mode som jag inte...
nu är det hör lite offtopic men jag tänkte ändå fråga er en grej eftersom det var i jakten på att installera Juwes som jag körde fast....
drog in nya betan (XXJVK_Wipe-v1_3-12-56-10-31-03-YOgURj72KQ) och fastnar också när jag vill in i recovery... skulle inte gett mig på betan,,,...
nja... menade att ROMen jag drog ner inte hade någon FM spelare alls och hittade ingen på market... men jag installerade Doc's ist som hade FM...
hörni... hur får man in FM radion när man nu har darkys?
hah det funkade med den update.zip.... undrar vad det var i de andra update.zip som jag testade... stort tack i alla fall... Sitter nu med...
testade med update.zip filen från länken du postade (132 mb) Verkar gått fint, inget felmeddelande... men när jag startar om i recovery läge så...
jepp gjorde steg 6 två (och tre!) gånger men steg 6 gjorde ingen skillnad någonstans... Den där andra meningen "stockrom med cwm från start" gick...
hej gott folk Skulle behöva lite hjälp här. Försöker flasha SGS med Darkys med kör fast (aldrig flashat med nåt tidigare men måste nu i o m att...