Separate names with a comma.
@Tiopental - jag är nyfiken :). var det som du hade hoppats med kamerauppgraderingarna, eller är du ordentligt besviken - eller är det å ena sidan...
Nämen vafan :neutral:! Och jag som just beställde en AW11 :P:D! Men föralldel, det där med batteritiden känns värt det bara det :)
Jomen alltså det är klart jag fattar att den inte faktiskt kan mäta korrekt blodtryck med en optisk sensor :D, det var inte så jag menade. Dom tar...
WHAT :eek:? När jag för första gången på typ 10 år verkligen ville ha den svarta… :cry:
Köpte galaxy tab s10 ultra med book cover keyboard av @Ugga . Oerhört snabb, smidig och trevlig affär på alla sätt - kommunikation, fraktbokning,...
En 17 pro max ska jag ha på ett eller annat sätt - inte för att jag är en skicklig fotograf som vill åt kamerauppgraderingarna för att göra min...
Jo det såg ut så, men eftersom avsaknad av bakgrundsbelysning är en dealbreaker för mig så ville jag inte chansa :). Då får du snart PM!
Hej, har en kollfråga ang tangentbordsfodralet - pratar vi om det stora fodralet med framförallt bakgrundsbelysning, och även touchpad?
Det hade det alltid gjort för mig också innan dess, men nu hände detta med s23 ultra i januari år samt att jag även skickade även in en nästan...
Stort tack för det tipset, den ovanpå benify gjorde att jag kunde slå till på en S11 5G 12/256 utan tycka att jag gjorde en alltför dålig affär...
Om det är dom kamerauppgraderingarna som det ryktas om kan det vara läge att tigga hos IT-avdelningen om att få byta upp sig från 15 pro max. Och...
Jag hade hållt med dig om det alltid hade funkat lika klockrent att logga in och hämta ut ett nytt hos alla operatörer. Tyvärr verkar det som att...
intressant! den kommer inte att vara riktigt lika maffig som min gamla huawei mate 20x pga ett lite mer långsmalt format, men kanske kan den ändå...
Köpte en 5G mobilrouter av @Marmbrandt , som var väldigt snabb med att svara och packa och lämna in, samt supernoga med emballage och inte minst...
PM :)
Nåt som var tråkigt med pixel 8-boxen var att klockan fick man inte med från comviq, utan den skulle man själv gå in hos google och rekvirera. det...
Jag tycker tyvärr inte det, inte om man bryr sig det minsta om vilken formfaktor ens tablet har. Jag försökte också intala mig själv att man fick...
en stor och tydlig skärm vill man absolut ha om man har en maskin som gör en massa olika grejer som dessutom kan detaljanpassas varje gång - det...
Jag har dom jag skrev :), Z10 och ENA4. ENA4 är väl den som skulle passa dig isf. Jura har även en modell som heter E4 som bara gör kaffe. Den är...
Antar att det är en helautomatisk espressomaskin du tänker dig - dom verkliga kaffenördarna tycker ju knappt det som kommer ur en sån är...
Tack! Så klart - ladda ned, det löser mitt problem i alla situationer. Har ju i och för sig använt ”dela” ibland, men tycker inte det blir bra...
en anslutande fråga - finns det något sätt att få exempelvis messenger och telegram att hämta bilder från google foto i molnet? jag tar nästan...
Är helt med dig ang matt skärmskydd. Ljusstyrkan är tyvärr helt bedrövlig med moderna mått mätt
När vi ändå pratar om skärmformat så har jag fortfarande ett guldkorn i min ägo - en huawei mate 20x, 7.2" i 18:9. Bara tänk om man kunde få en...
Håller helt med dig, det här är exakt vad jag alltid velat ha i en foldable! Typiskt att det var Huawei som kom på det så den inte i praktiken är...
Jag kontaktade dem på mail och fick svar med samma info, de skrev att jag skulle svara på det mailet sen när det var uppsagt och nytecknat och...
Ja det är väl dags att lära sig den läxan :)
Fråga främst till er som hunnit få op watch 3 men även intressant med input från er som har opw 2: Hur stark är vibrationen vid aviseringar - går...
De har ju sett till så att det inte ska vara lätt att ifrågasätta det här. Det finns ingen möjlighet till frågor eller meddelanden, det finns bara...
Ja jag funderade på det, för jag har koll på IMEI - men jag var rädd att om de själva hade kvaddat ultra genom att tappa den i golvet eller nåt så...
Jag har fått besked om värdet sänkt pga fel både för min s23 och min s23 Ultra. För Ultran visades en bild på en telefon med enligt mina...
Jag velade såpass länge innan köp att leveranstiden från Oneplus själva dragit iväg lite väl mycket samt att dom bästa bonusgrejerna tagit slut,...
Det där med banköverföringen var högst intressant - jag trodde vi stackars krakar i Sverige var uteslutna från den möjligheten för att SEK sågs...
Haha :D! Ok jag fattar, och det är faktiskt så att jag måste ha läsglasögon :(. Men jag är rätt säker på att jag inte petar på det där speciella...
Hej! Bara så att jag är helt säker på att jag inte missförstår :) - den pennan du säljer nu är den nya som du fick i september? I såfall köper...
ja se dagens ungdom :P:teeth:! eeeh, jag tror inte jag tittar på nåt särskilt gamlingsaktigt vis o_O, men jag kan ha fel :P. Men sitter i ett...
Den enda på senare år som jag ens kunnat hålla i längre stunder med bara en hand var iPhone 13 mini. Även de något mindre modellerna som pixel 9...
Just Huawei P30 pro finns det väl folk som fortfarande använder tycker jag mig ha läst. Minns det själv som en för sin tid riktigt grym telefon,...
Jag har inte haft nån Philips själv så kan inte uttala mig om kaffet i den. Men jag har läst att väldigt många säger att mjölkrengöringen är unikt...