Separate names with a comma.
Tack ännu en gång för en otroligt bra ROM! :) elelinux: Jag har ett önskemål om att kunna få Orginal Keyboarden inlagd, som finns med i HTC...
Jag väntade i 10 minuter... och tänkte att så här lång tid kan det verkligen inte ta. Så jag gjorde ännu en gång en Wipe av ALLT. Factory reset...
Jag tog den senaste versionen och Wipe på ALLT och la in den. Men jag fastnar hela tiden vid den det animerade introt? Det som kommer precis innan...
Jo läste de, men blev väldigt osäker! Nu är det dags att byta ROM till en nyare :) EDIT: Nu är jag också med i 2.0 klubben :-) EDIT IGEN: En sak...
Går det att flasha in ny ROM utan att behöva radera allt? Alla inställningar and so on? Inte så sugen på att lägga in ny rom om man måste ställa...
Så funktionen fanns alltså! :) Måste ha missat den. Men nu funkar det som förut! Man tackar ja! :) Tack för en skitbra ROM också!
elelinux: Kan du lägga in en funktion som gör att man kan mappa sina kontakter med en facebook användare? I min kontakt lista har jag en som...
bg_nicko: Hur mycket du den "menyn" som är längst upp? Där du har wireless, blåtand och så vidare? Imageshack - screenshot1314640899221.png
Hmm jag har hittat en sak som jag är lite missnöjd med, men det kan inte finns en lösning på det här problemet :) Innan jag bytade till denna...
Hmm vilken sort av partitionern ska man göra? ext3 eller ext4? Får det inte att fungera utan det står att SD kortet är skadat. Använde EXT3 och...
Problem LÖST!! Efter ha haft ur batteriet ur under natten, så fick jag testa igen och då kom jag in i recovery läge. Men upptäckte att det var...
Problemet är att jag inte kommer in i HTBOOT.... vol- + power funkar inte. Kommer inte in i någon meny =/ Hade jag gjort det så hade saken varit...
Hmm det tittade jag faktiskt inte, klantigt nog. Men ingen idé som jag kan prova?
Hur går jag vidare? Kommer inte någon vart, känns som jag har pajat brorsans telefon just nu. Har rootat med unrevoked och startat om och det...
Hmm vad är skillnaden på DATA++ och App2SD++ ? =/
Är det bara att koppla in telefonen och välja som "Diskenhet" och sen köra Gparted eller? :) Är inte hemma just nu, så kan inte prova.
Jag använde ROM Manger för att partitionera. Men jag kunde bara välja 512 som högst. Kan man inte använda mer? jag har 4gb som minneskort....
Hmmm en klassiskt omstart och ut med batteriet en stund. Sen fungerade det. Konstigt, men nu är jag glad igen. Att man inte provade det med en...
Som rubriken lyder så har jag problem med inkorgen till sms. Jag har precis lagt in LeeDrOiD och det funkar bra, men det kan vara något jag...