Separate names with a comma.
Haft oppo länge, flera olika modeller, bor till och från i thailand, men detta med europiesk eller inte? gor det stor skillnad? kan ha alla...
En fråga bara, skickar du endast inom Sverige?
Såld redan?
Fina grejer! Bra hälsa, hur länge använde du den aktivt?
Är en Samsung Galaxy S9+ för liten?
Kanske man måste ta ställning vad ett medlemskap är värt på Swedroid. Nytt är inte dumt. Kanske lika bra o skänka bort en gammal iPhone 6?
Instämmer i Instämmer i att PayPal inte skyddar
Hur. Hej. Jag har en iPhone 6s i Uppsala. 32gb .och fungerar bra inga repor fram. Lite sliten bak. Den är återställd, olåst och inte Apple...
Då är jag med. Lycka till i letandet. Trevlig kväll.
Olek Okej. Surt.. Ja. Man får vara vaken. Bäst att göra en affär på plats. Men dessvärre inte alltid lätt. Men borde bli enklare att utföra...
Ja. Det har du faktiskt rätt i. Aldrig tänkt på det, man utgår oftast att en köpare alltid är ärlig och "seriös".
Jag har en Samsung Galaxy S9+. Som är sprucken bak och lite i hörnet fram. Men eftersom dem kostar hur mycket som helst att laga vet jag inte ens...
Är det inte sådant blocketpaketet ska skydda? Att man kan gå hem och kolla igenom produkten innnan pengarna betalas ut? Säger inte att är så. Men...
Är väl annars mycket enkelt att använda blocketpaketet eller liknande. Så behöver ingen part oroa sig.