Separate names with a comma.
Säljer en Xiaomi 15 Ultra 16GB/1TB i Silver Chrome. Mycket bra skick förutom några små hack i kameraringen (se bild). Fabriksmonterade...
Säljer en Xiaomi Mi 15 Ultra 16GB/1TB inkl. photography kit (aldrig använt). Inköpt i Sverige på mistore.se i Mars. Kvitto, kartong etc. finns...
Säljer en Pixel 9 Pro XL i nyskick. Använt ett par veckor, alltid med skal och screen protection. Svart (Obsidian) 128GB. Kartong medföljer samt...
Säljer min X200 Pro Global version. Svart 16GB/512GB. Inköpt på OneStop Digital i början på januari 2025. Garanti kvar till Januari 2026. Använd...
Säljer en Mi 14 Ultra 16GB/512GB vit. Bra skick, lite mikrorepor på skärmen men inget som syns. Ena hörnet har en liten "bump" men den är väldigt...
Säljer en DJI Action 2 Dual Screen combo - marknadens minsta och smidigaste 4k action cam. Otroligt liten och smidig och fantastisk byggkvalitet -...
Säljer en DJI Mavic Air 2 Fly-Combo inkl. 3 x batterier, fjärrkontroll, multiladdare och orginalväska (där allt får plats). En fantastisk drönare...
Säljer min Mi 13 Ultra i vitt, 12GB/256GB, med Global ROM. Mycket försiktigt använd alltid med skal - i nyskick bortsett från lite repor på...
Säljer en Samsung Z Flip 5G - 128GB i färgen "Cream". Bra skick alltid haft i fodral, lite små repor på den externa displayen. Helt ny...
Helt nytt, ouppackat komplett Netgear Orbi Mesh system med 3 st vita enheter (Artikelnr: RBK863s). Ett av marknadens kraftfullaste Mesh-system...
Säljer en vit Pixel 6 Pro i mycket bra skick inkl. orginalskal. Kartong, kvitto medföljer. Finns i Stockholm men kan skickas. 4500 kr + frakt.
Säljer en helt ny, oöppnad Xiaomi 11 5G, grå 8GB/256GB för en väns räkning. Global ROM inköpt Mars 2021. Finns i Täby, Stockholm. Pris 3500 kr.
Säljer en oöppnad Xiaomi 55W trådlös laddare i svart. Inköpt på Amazon.se. Oöppnad. Pris: 400 kr + frakt.
Säljer min Mi 12S Ultra i svart (12GB/256GB) i nyskick. Sjukt härlig telefon med en rent ut sagt fantastisk kamera, grym batteritid och en...
Säljer en Samsung S21 Phantom Black 128GB i nyskick - inga synliga repor inte ens mikrorepor. Tyvärr har jag förlorat kvittot - men kartong finns...
Säljer en Samsung Galaxy Z Flip 3 5G i färgen "white" (custom begränsad upplaga). Överlägset snyggaste färgkombinationen i vad man närmast kan...
Säljer en S21 Ultra Phantom Black 12GB/256GB - 2 x skal (Nudient + Bare). Inköpt via Samsung.se i slutet på Januari (kvitto kvar). I gott skick,...
AVSLUTAT Säljer min Mi 11 Ultra i vitt - helt oanvänd (fick ny efter en garantireparation). Inköpt på Elgiganten i Juni 2021. Självklart...
....men få detaljer. 1:57:08 [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=y2101ics8jc
Kollar intresse för en oöppnad Mi 11. Direktimport från Giztop. Global ROM. Grå, 8GB, 256MB. Säljes då jag råkade beställa två (gick inte att...
Säljer en OnePlus Nord i nyskick, använd sparsamt och alltid med skal och skärmskydd. Gray Onyx, 8GB/128GB. Kommer i Pre-order kit med två...
Säljer en Huawei Mate 40 Pro Plus i vitt 12GB/256GB - i princip i nyskick, använd mycket sparsamt alltid med fodral och skärmskydd. En på många...
Säljer ett par Galaxy Buds Live + 1 x Smart Tag - båda i färgen svart. Oöppnade. Inköpta Januari 2021. Kvitto etc. finns så klart. Nypris för...
Säljer en P40 Pro 256GB i färg Silver (matt). En grymt skön mobil med en av marknadens absolut bästa kamerauppsättningar. Dessutom i ett av...
Säljer min Fold2, mycket bra skick, haft fodral på hela tiden och har inte tagit bort ngn av de fabriksmonterade skärmskydden. Marknadens skönaste...
Säljer en Ticwatch Pro 3, uppackad och använd ngn timme. Måste tyvärr säljas då mitt företags säkerhetspolicy inte godkände användning. Marknadens...