Separate names with a comma.
Om ni redan har dem installerade och ser att det finns en uppdatering är det bara att vänta på att någon annan app också får en uppdatering så...
Jag hade samma problem. Lyckades inte formatera i telefonen och inte heller via datorn när jag kopplade telefonen via USB. Däremot lyckades jag...
Fick svar igår på mitt ärende. Support-tjejen säger att hon vill "escalate" mitt fall och bad om postadress. Har aldrig hört det ordet användas i...
Skickade också ett mail efter att ha läst denna tråd. Har varit tvungen att formatera mitt kort 2 ggr tidigare men nu e det helt dött vad det...
Drog in Paul's pre-rooted direkt over CM 5.0.6 med EPE54. Inga problem... Dock inget Scandinavian har heller som ni ser. Edit: EPE76 var det ju...
Känner mig lite missnöjd med 3G-prestandan på min Nexus. Jag har tele2, vilket i sig kan va hela förklaringen kanske men tänkte kolla vad ni andra...
Härligt! Det e den jag letat efter. Gillar inte dom där bulkiga universalhållarna och Googles var lite väl dyr. Testar denna ett tag. Beställer så...
"Use care: the disc is not removable"... Måste man limma fast "skiten"?! Gillar vi sånt? Resten av specsen var ju ganska lockande dock.