Separate names with a comma.
Söker rabattkod för bilbesiktning.
Lidl | Liseberg, Biljetter
Jag har några CAT6 U/UTP, 20 meter, svarta och platta. Finns i Malmö.
Sålt en Google TV streamer till @Ducceman - Exemplariskt och smidig affär.
Kan skickas not porto. Lådan väger strax under 500 gram :-)
Google TV streamer 4K I oöppnad förpackning säljes. Pris: 1000 kr. Hämtas i Malmö. [ATTACH]
-43% kr105.14 FBA Lamicall Tablet Stand, Adjustable Tablet Holder - Universal Stand Holder for iPad Pro 12.9, 11, 10.5, 9.7, iPad Air mini 2, 3,...
Köpte en Pixel 4a från @rickards i en mycket smidig och trevlig affär.
Hur länge håller batteriet när man kollar YouTube?
Söker något av följande modeller eller liknande: - Google Nest Cam - Google Nest Cam Indoor - Google Nest Cam IQ Skicka PM.
Har ni rekommendation på någon grym IPTV-app för Android TV som har möjligheten att uppdatera playlist automatiskt vid varje start?
God jul!
Säljer ett robust kvalitetsfodral för iPad Pro M4 11” i fint begagnat skick. Färg: mörkgrå. Kartong finns. Nypris 1190 kr. Säljes för 660kr ink...
Slår ett slag för Bose QC SC eller en Ultra för bättre ljud. Tycker deras låga vikt gör att de sitter bekvämt, kan dock inte uttala mig om hur de...
Tack för förslagen. Jag har hittat en :)
Söker en 2.5" SATA SSD till en äldre PC. Tänker mig runt 120-256 GB. Någon som vill sälja en billigt ? Föredrar att hämta i Malmö.
1600kr + frakt för Hub Max
Söker en budget-mid range NAS. Inte helt spikat vad jag är ute efter men tänker att den ska ha torrentklient och helst stöd för VPN. Inget behov...
Det kom i denna version :) Earbuds version: 4.0.20 • Adds multipoint connection functionality, you can now be connected to 2 Bluetooth source...
De nuvarande modellerna som säljes idag fick multipoint via en firmware-uppdatering för några månader sen :)
Jag har Mi och Aqara rörelse och temp, China version. Är det av intresse?
Säljer min mobil som alltid varit skyddad med skärmskydd och skal sedan dag ett. Mobilen är i fint skick och fungerar utmärkt! För bästa...
Vilken är den bästa trådlösa laddaren för XL? Vill helst ha en Pixel stand 2 men de verkar svåra att få tag på.
Tack får göra det. Minns du hur de löste det? Har testat med och utan NFC utan att lyckas.
En familjemedlem har problem med att installera BankID i sin nya Pixel 8. När personen scannar QR-koden så laddar appen för alltid och kör fast....
Kortspel 19.99 sek - Prime FBA [SPOILER]
Jag har en kinesisk Xiaomi Hub/Gateway som jag ansluter mina sensorer och knappar till. Vet ni om sensorerna och knapparna är regionsfria? Dvs,...
Söker en Xiaomi Gateway för smarta hem sensorer.
Inte varit inne på Benify privat på ett tag och när jag testar öppna Samsung's sida så hamnar jag på en inloggningssida. Behöver man numera skapa...
Spara Tid & Pengar - Shoppa Direkt i Appen | BenifyDeals Privat
Litet macrotangentbord med 8 mekaniska brytare, ansluts via USB-C. Går att programmera alla 8 knapparna med BootMapper Client: Dropbox Pris:...
Dags att sälja min trotjänare som inte använts senaste två åren. Kommer med nyinstallerad Windows 10. * Intel Core i5 2500K 3,3GHz * Gigabyte...
Söker rabattkod för bilbesiktning :)
Ta bort
25% rabatt hos Sandlund/Hossain: sh25
Köpt en Pixel 7a från @Mrhoyt . Smidig affär och allt enligt beskrivning. Rekommenderas!
800kr, hämtar i Malmö.
Hej, jag har en Xiaomi Mi A2 Dual-SIM 64GB Rosa utan sprickor på skärmen.
Amazon har de också: Govee Outdoor Fairy Lights, Smart LED Wifi RGBICW Bulbs, IP65 Waterproof, Works with Alexa and Google Assistant, App Control,...
AMAZING Govee Permanent Outdoor Lights! - YouTube - Blev själv sugen efter att ha sett denna video :)