Separate names with a comma.
Någon mer som det strular med notiser från Gmail? Mitt har strulat nu i några dagar, rensat data ändrat om notiser och optimering. Startat om...
Letar efter JBL Charge, helst 4 och uppåt. Skicka PM!
Tack! :teeth:
Lite blandade bilder, Oppo X8U Solen tittar fram efter ett rejält åskväder och hagel
Inget jag kollat upp
Ny uppdatering, verkar ha fått något extra Ai trots att breeno är avstängd. Någon som vet vad detta är? Edit. Verkar vara Breeno.. hoppas folk...
Fick också med utskärning för hela modulen om jag inte minns fel. (Svart skal till min svarta Oppo) Jag beställde detta skal, väldigt nöjd med...
Oppo Find X8U (Master mode, använder i princip aldrig photo mode. Master och Portrait har gått riktigt varmt senaste veckan) Härlig golfresa på...
Därför man aldrig har den i bakfickan! Vet inte varför vissa har som vana att lägga den i bakfickan. Tror aldrig någonsin att jag haft naturligt...
Köpte hörlurar av @Tiopental, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
Oppo X8U Porträttläge 3x Sjukt bra bokeh, med tanke på att det togs när han var i farten
Oppo X8U Makroläge 3x och 6x
Märkligt, de jag kollat visar att de har. https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-oppo-find-x8-ultra Oppo Find X8 Ultra - Specifications Oppo...
Kan du få den att ändra codec? oavsett vad jag trycker på så återgår den till Default EDIT. Para ihop mina Maxwell lurar och den valde LDAC per...
Finns LDAC? Under developer settings
Spännande, jag fick den för ett par dagar sedan. Min update heter dock PKJ110_15.0.1.502(CN1V80P2)
Funkar på min XC60 -20 via USB (den har ej AA trådlöst)
Kan testa med min, återkommer
ColorOS / OxygenOS tillsammans med haptiken och kameror är anledningen till varför jag alltid kommer tillbaks till OP och Oppo telefoner gång på...
Har denna variant till min Oppo X8U, riktigt bra skal!
Ja det är väl egentligen så med de flesta som använder sig av Snapdragon tyvärr. Gillade Dimensity på X8 Pro
Oppo X8U 3x
Som rubriken lyder så tänkte jag applicera skärmskydd på min telefon som har fått sig ett par enstaka mikrorepor i hopp om att de syns mindre i...
@tojjetok Lägger ett bud på 2500 + frakt
Ah, låter endast som huvudvärk :)
@Tiopental Kommer du pilla med gcam/någon i dina kretsar som har kört det på F8XU? Kanske inte är värt besväret?
Mycket möjligt att någon utav barnen kört med sina småbilar på telefonen, det låter jag vara ett mysterium :)
Japp, tog bort originalskyddet ganska omgående. Ser de knappt inomhus, men i solljus så var de väldigt tydliga hairlines/repor
Ja precis, har gillat att köra utan skärmskydd sedan ett tag tillbaks. Klarat mig med tidigare telefoner men denna var oerhört smårepig redan :eek:
Kan rekommendera att använda skärmskydd, glaset är extremt mottaglig för repor såg jag nu ute i solen :eek:
Ut på cykeltur med barnen och hälsade på kor. Oppo X8U Master Mode
Letar efter en Chromecast Ultra, Bor i Norrköping kan hämta upp i närområdet alt. frakt.
Oppo släpper ny stor uppdatering! Juni säkerhetspatch och förbättringar med kameran. De är verkligen grymma med uppdateringar! (Komiskt att det...
Tar gärna laddaren
Byte telefon med @Spoket1234 , Telefon i skick som utlovat, smidig och bra kommunikation. Rekommenderas!
Bör nog kunna gå om du rensar data/cache, slippa avinstallera och installera om :)
Instämmer, blir alltid en liten skarv man kan känna med tummen även med skal jämfört med platta skärmar
Jag har fått 2 uppdateringar på min X8U sedan jag öppnade den i Maj om jag inte minns fel, kanske är någon mindre till
Det ska vara 6x, hade mobilen en bit ifrån :) Även på fläskängern är 6x
Haha nej, han fick sätta livet till strax därefter.. Blir en storstädning att se fram emot i helgen, troligtvis kommit in via källaren :cry:...