Separate names with a comma.
Det kan man ju göra.Men vill kunna ta bort mailen från appen. Man kanske får se sig om efter en annan app.
Hej Nästa problem vid övergången till Pixel från iPhone. Lagt in mitt Hotmail konto i Gmail appen När jag raderar meddelande kommer dom tillbaka...
Tackar Det löste sig efter en fabriksåterställning
Hej Hur överför jag chattar från min iphone till min nya Pixel 8 pro? Finns någon funktion i appen som heter överför till android men får inte det...
Blev tillslut en s10 plus kanon nöjd hittills
Tack för era åsikter ska ta mig till någon äffar idag och känna lite på telefonerna. Lutar lite åt S10 då man bara vill kunna trycka av en bild...
Ska köpa ny telefon står mellan dessa 2. Någon som testat båda? Prioterar kamera samt att den ska flyta på bra. Har en Samsung klocka men den ska...
Hej Börjar bli sugen på en ny telefon. Vad tror ni om p20 pro? Är det dumt att köpa den nu kommer den att sjunka mycket i pris nu när nya är...
Hej på er sugen på Android igen. Har en iPhone 6 plus nu. Har varit och tittat runt lite väljer mellan Sony Z3 + htc m8s och htc m9 vilken tycker...
Oki ska ta mig en funderate
Hej Vad säljer du den för? Jobbar i Karlskrona så det kan bli en smidig affär. Du är inte sugen på en iPhone 6 plus 64
Min inlämnad så får se vad dom kommer fram till. Lite segt först en med kass kamera och sen detta inom tre veckor
Hej Här haft min one i några veckor. I dag när jag skulle ringa ett samtal bara rasslar det i mikrofonen jag hör den jag pratar med men jag hörs...
Blev en m7 i går. Men kameran var kass så idag fick det bli en runda till Elgiganten. Fick en ny som kameran verkar funka i. Skickat från min...
Får väl ta en runda till Elgiganten i morgon och känna lite på dem. Har även dom senare m7an Problem med kameran eller är det fixat i produktionen
Är lite sugen på en Htc one tycker ni att m8an är värd nästan 3000 mer än m7an? Någon som haft båda och kan dela med med sig av sin upplevelse?
Få ta mig en funderare satt och kollade på nätet igår och jämförde med z1. Htc verkade ha rätt okej bilder och video ändå men visst z1 var väl...
Hej Är sugen på en ny lur hade bestämt mig för en one. Men har läst mycket om kameran hur nöjda är ni som har en med den? Har ju andra kameror...
Börjar bli lite sugen på android igen. Har tittat på Htc one borde inte den sjunka i pris snart? Någon som vet i fall det är någon uppföljare på g
Hej min var likadan + att den drog mycket batteri, skickade den på service dom bytte anntendel, sen har den funkat klockrent Skickat från min...
Nu har har jag äntligen fått tillbaka s3 an dom har bytt antendelen så hittills verkar batteriet hålla längre även problemet med segt Wifi är...
Min sög batteri och hade dålig fart på wifin detta kom också efter någon veckas användning är nu på service sen en och en halv vecka tillbaka,...
Inlämnad för service hoppas det hjälper Iphonen känns plötsligt jätteliten Tack för hjälpen återkommer med rapport när jag fått tillbaka den
Nej ingen skillnad har dragit ca 10% i timmen i dag kör bbs nu får se hur den ser ut Men nått galet är det nog i och med wifin blivit seg och...
Får testa det men man tycker att när man inte har något installerat ska det inte vara något,ger det en chans till sen får man väl skicka in den...
https://www.dropbox.com/s/zm1iqiegrw06rt6/Screenshot_2012-08-19-19-47-00.png När man kollar i telefonen på batteri ser det ut som den är vaken...
38 % oki jag skal alltså sätta laddarn efter det att jag tgit ut den?
https://www.dropbox.com/s/5h1ifc01mnm1isf/BetterBatteryStats-2012-08-19_18%20flygl%C3%A4ge3337751.txt Hej Har kommer en fil när telen legat i flyg...
Tack för snabbt svar Tyder detta på fel på hårdvaran eller? Har nu prövat att ladde den full och slå på fly plansläge får ser hur länge den...
https://www.dropbox.com/s/9css3ch9w2q2538/BetterBatteryStats-2012-08-19_093708155.txt Här kommer en fil någon som kan se i fall det ser...
Testade i natt igen stängt av wifi mobilsamtal och synk även bara haft gsm aktiverat Ändå dragit 70 procent över natten. Kan man göra något mer...
Hej har haft min s3 i 2 veckor tycker att min batteritid är kass. När jag tar den ur laddarn vid kl 6 Så klarar den sig till kl 14 och då är den...
Hej Har en Arc s som är inköpt i början av dec som jag är sugen på att bytta mot en Iphone 4 eller 4 s. Gärna i Kalmar Karlskrona området så kan...
Hej Precis byt till en Arc från iphone4 ,någon som vet varför man inte ser inlägg när man går in på sidor tex Tres sida?Jagser bara inlägg som...
Det blev en arc s inte hunnit testa den så mycket än men än så länge funkar den klockrent vad beträffar skärmen funkar den bra att surfa med...
Är skärmen så mycket sämre i en Arc att ma märker stor skillnad vid tex surfning
Hej Funderar på att byta till en android har titta på arc s och samsung galaxy s2 Använder mest mobilen till surf,musik,lite enklare spel och...