Separate names with a comma.
370
320kr inkl frakt bjuder jag då.
Kan öppna med 1000kr. Var finns den? Har du några bilder? Något originalband som ingår?
Är den skickad med PostNord så läggs den till automatiskt i postnords app (om du lagt in telefonnummer). Annars kanske inte comviq angett ditt...
Se där ja. Rörelse inatt på min (frus) 13, 128gb, blå från 3. Igår stod det bara i PostNord att dom har fått information om leverans men idag står...
Skulle inte tro det. De som får sina imorgon med 3 så står det beräknas leverans imorgon och så har försändelsen redan börjat röra på sig. Vi får...
Ok. Frun har S5 och använder inte AOD. Men kan nog känna att jag själv hade velat ha den funktionen. Men känns som att S5-6 blir lite mer pengar....
Blev lite sugen på att prova en Apple Watch igen. Ska man vänta in 7an för att kunna köpa någon äldre modell till ett hyfsat pris? När kommer 7an?...
Ja SE nummer. Jag håller tummarna för måndag. Så kan man bara bli positivt överraskad. Är tyvärr till min fru så ingen brådska ändå med paketet....
Har fått kollinummer och försändelsen har dykt upp i postnord-appen. Dock har det inte rört sig så kommer nog dyka upp tidigast måndag. Står 1-2...
Kan du länka? Eller pma? Hade gärna läst hans rescension innan köp.
När du beräknas få leverans imorgon. Har du lust att visa paketet rörelse hittills? Du får gärna sudda ut ortsnamn eller om du bara förklarar var...
Tror du att det finns chans för det? Den ska väl hitta till sorteringsterminaler och flytta runt sig i landet och sen nästa terminal och sen till...
Ja räknas det som tillbehör så vi kan diskutera här? Vad är folks tankar om Apple Care+? Kan man redan nu se exakt pris och villkor? Har ganska...
Det var bra pris om det är 24 mån avbetalning på telefonen. Samma med klockan också?
V 39 på 13, blå, 128gb enligt mina sidor på tre.se
Exakt samma här. Vanlig 13 till tjejen via 3. Men valde 24 mån avbetalning istället för 36. Förstod det som att det blir samma pengar oavsett. Så...
Armband till galaxy watch. 29kr. FBA. 90% SLUT! [spoiler]
Pm
Ska försöka tänka på hur jag använder telefonen lite mer just nu. Men upptäckte precis att jag gör ganska mycket med 1 hand så ska nog sikta in...
Fan är på samma fundering som dig fast tvärtom. Har kört pro nu och sneglar lite åt Pro Max. Men hur stort blir det i fickan och hur funkar den...
Ja det var dels leveranstid och kostnad jag ville kapa. På Fyndiq verkar dom ligga på runt 100kr + frakt. Och då stod det leverans senast 4 okt....
[ATTACH] Lyckades göra sönder mitt armband så söker efter nytt (eller begagnat). Ett som fungerar som original. Tacksam för hjälp och om någon...
Kollade lite YT för att se vad det är men det får jag nog hoppa. Kändes inte som min typ av spel:)
Någon som har något roligt spel till Nintendo switch ni vill bli av med? Tänker typ mario-spel. Kan inte vad som finns riktigt men sånt där man...
@Axan
Intressant. Jobbar i Fjärås. Hur ser det ut med bud, har vi någon som lagt aktivt bud?
Pm ang Switch
40 eller 44mm?
Ok. Då var det ingen idé att gå igenom Benify. Tack för att du kollade det så slapp man regga sig där i onödan
Nej det hade jag ingen aning om. Dock har jag inte Benify. Ska kolla upp om det är värt att skaffa då. Tack :) Edit: Det är inget man bara kan...
Blir nog att testa en Airfryer så kikar här innan innan man köper. Någon som tröttnat på sin och vill sälja eller vet något bra erbjudande just...
Inte det roligaste fyndet men kanske kan hjälpa någon. Backkamera till Kia Sorrento m fl 45kr. 90%. FBA Edit: Slut. [spoiler]
Blir affär på blocket. Tack ändå :)
Tack för tips. Hittade bara en men har nu reggat mig och ska lägga bud på den. Bättre pris än blocket Edit: Man måste varit medlem mer än 7 dagar...
Har nästan köpt redan på blocket men drar en chansning här å ser om någon vill bli av med sin switch. Lite eller vanlig. Vill inte ha massa...
Skal till iPhone 11 inkl skärmskydd. Bra betyg. 12kr. 90%. FBA Edit: Priset ändrat [spoiler]
TWS av kinakvalité. 90% av ordinarie pris men knappast 90% av sitt värde. FBA iaf. 39kr. edit: priset ändrat [spoiler]
Trådlösa hörlurar. Troligtvis kinakvalité. 33kr. FBA. 9 st kvar i lager. Edit: Slut. [spoiler]
Tror den varit uppe tidigare men här kommer den igen i så fall. Tillbehörskit till dartpilar. 200 grejer. FBA. 17,85kr. [spoiler]