Separate names with a comma.
Oanvänd Fitbit Versa 2 Rose guld med flera armband? Alternativt Garmin Vivomove HR?
H150i Pro är det :)
Har en köpare som hämtar under dagen, skulle det inte bli av något där hör jag av mig! Tyvärr inte, fick med de till CPU-kylare men bytte till...
Bang Olufsen H9i i oöppnad förpackning med kvitto? 1000:- inkl frakt.
Yes, uppdaterade OP. AM4 fäste ska finnas. Försöker fixa bilder senare. En del kablar finns till RMx850 men ej för MoBo eller CPU. LED tänds och...
Tjena, Håller på och rensa undan lite här hemma så lägger ut lite grejer här: 1. 2 påsar med CableMod-kablar för Corsair nätagg. Finns röda,...
Tjena, Har Corsair LPX 2666Mhz 2x8GB om det är intressant?
Provar ett 10.000:- med hämtning
Alltid varit så, iallafall senaste åren. Sen har ju dock inte alla skrivit in vart de bor tyvärr.
Om du trycker på personens profilbild så får du upp den infon :) Sorry för OT men ville bara ge ett tips till framtiden. [IMG]
Jag har en, din för 500:- + eventuell frakt
Lite bilder :) [IMG][IMG][IMG]
Tjena, Köpte denna iförrigår och idag fick jobbet in nya telefoner att välja på lägligt nog(inte) vilket gör att jag inte kommer komma ha nytta...
OnePlus Nord + Pengar?
Motorola Razr knappt använd + pengar?
4100:- + frakt
3700:- + frakt
3000:- + frakt
Varenda fiber och organ i hela min kropp skriker nej, du behöver inte men samtidigt så har vi den där lilla pryltarmen som hela tiden ska göra sig...
Vart finns du?
Har en ASUS AC-87U I Sundbyberg, 700:-.
Får jag 4000:- är jag nöjd.
Köpte denna förra sommaren: Webhallen.com Byttes display på för 2 månader sen och inte använts sen dess och knappt innan dess heller så mer eller...
Tack! Tack för förslaget men lite för låg batterihälsa för att det ska kännas värt det för det priset.
Tjena, Då vi har mer förmånliga köpespriser på iPhones via jobbet så tänkte jag prova en privat innan man comitt:ar till att ha det som...
Tjena, Sitter med en OP Nord idag och funderar på att ge iPhone-träsket en chans då jobbet har betydligt förmånligare mobilval på...
Perfa, bor också i Sundbyberg, vid Duvbo. Tar den gärna, skickar PM imorgon.
Kan köpa om de går att hämta smidigt i Stockholm, vart finns du?
2100:- för 1080
250:- + hämtning för båda
1200:- för alla 3
2200:-
Sony 500:-
Tar Sony :)
Jag provar med ett blygsamt 800:- inkl frakt.
Antar att det ska vara GTX 1060?
@Jockmokk var otroligt snäll som ställde upp och hämtade en grej jag ville köpa i ett varuhus i en stad jag själv inte bor i och inte bara det...
Har en Fitbit Versa 2 roseguld med boett i fint skick men en del repor på skärmen. 850:- + eventuell frakt.
2700:-
Tjena, Är ute efter ett nytt grafikkort då det Asus ROG Strix jag hade inte riktigt funkade i mitt nya ITX-bygge pga längden. Söker ett 2-slot...