Separate names with a comma.
Ganska säker på att säljaren inte vet det, men kostar det inte pengar för mig om jag skickar in den på reklamationsrätt och dom ser där att det...
Men jag brukar oftast ha runt 50 procent batteri kvar sen överhettas den (utan att använda någon advancerad app) och stängs av. Efter att jag...
Snabb fråga! Har en SGSII som jag flashat ett antal gånger, dessutom rootat. Nu har jag massor av problem med den bland annat att den stängs av...
En sista snabb fråga bara eftersom guiden inte helt stämmer med det nya Check Fus. Vilket Firmware namn gäller för orignal för sverige och vilken...
Gick till Siba och ändrade mitt SIM kort och nu funkar det att ringa och surfa på 3G nätverket, men IMEI nummret är fortfarande samma (00499osv)....
Jag satte den i Download läge, och får fram följande. ODIN MODE Product Name: GT-i9100 Custom Binary Download: No Current Binnary: Samsung...
Testade det som var under batteriet (det vill säga det orginella IMEI nummret) men inget hände. Sedan testade jag det andra IMEI nummret (den...
Problemet är att IMEI nummret som jag får när jag slår *#06# är "00499901064000" Men på under batteriet på telefonen står IMEI nummret...
Försökte med guiden men det funkade inte, har fortfarande samma IMEI nummer och telefonen startas på polska
Hejsan. Det är så att jag uppdaterade till den officiella ICS rom/firmwaren genom att följa den här länken (...