Separate names with a comma.
Nästa vecka ska det lanseras en ny mobil som är intressant för oss som gillar stora mobiler. TCL NXTPAPER 60 Ultra med 7.2 tums skärm i 19.5:9...
Söker ett par Nothing Ear 2024 hörlurar, skicka ett meddelande om ni har några att sälja.
Säljer en Lenovo Legion Tab Y700 2023 med 12GB ram och 256GB lagring. Endast testad i någon timme så den är i nyskick. Den har kinesisk rom med...
Söker en Nothing Phone 2 i bra skick, skriv pm om du har en att sälja.
Söker en Samsung Galaxy Tab S7 om någon har en att sälja. :)
Om någon har en gammal Mi pad 4 liggandes hemma så är jag intresserad av att köpa en sån för en billig peng. :)
Söker ett par Soundcore hörlurar i bra skick. :)
Söker en Huawei Mate 20 X om någon har en att sälja.
Söker en airfryer i bra skick.
Jag söker en mobil för under 1000kr. Den måste ha en hel skärm, sprickor osv på baksidan är okej.
Söker en Xiaomi Mi Pad 5 i bra skick.
Söker en foldable telefon. T.ex galaxy fold 2, Huawei mate xs, vivo x fold eller oppo find N.
Någon som har en av nokias nyare knapptelefon att sälja? Måste vara en som har 4g och hotspot som t.ex 6300,8000 eller 2720.
Jag har en Mi Electric Scooter Essential i oöppnad förpackning som jag vill byta mot en stationär dator eller en laptop. Jag finns i Karlskoga men...
Jag skulle vilja köpa en Logitech MX Master om någon har en sån att sälja? Nån annan trådlös mus kan oxå vara intressant men helst Logitech MX master.
Hej, jag söker en billig telefon till min pappa. Det enda kravet är att BankID ska funka så det måste vara minst android 5.0, ju billigare desto...
Hej, jag har skaffat mej ett joors simkort som jag försöker använda i mobilen. Jag har en mobil med 2 sim korts platser och joors simkortet funkar...
Hej, som rubriken säger så vill jag köpa en Alcatel One Touch 995. Enda kravet är att den ska vara fullt fungerande och i okej/bra skick.
Hej, jag har en iphone 3g 16gig låst till telia i fint skick. Undrar om det finns nått intresse o byta mot någon annan mobil? Mobilen finns...
Tänkte kolla om någon är intresserad av att byta något mot en acer liquid metal i bra skick.
Helt Nya Beats by Dr. Dre Tour Hörlurar Aldrig använda i inplastad förpackning. [IMG] Pris: Bud
Vilken är den billigaste surfplattan som finns? :)
Hej, jag undrar om någon är intresserad av o byta något mot en rootad huawei u8220? Mvh Viktor
hejsan, jag har köpt en begagnad huawei u8220 idag. Jag fick inte med någon cd skiva så jag undrar om någon kan ladda upp drivrutinerna o förklara...