Separate names with a comma.
Ja det gjorde det :)
Min action knapp trillade löss och när man satte tillbaka den satt den inte fast Mailade samsin i tisdags kväll, fick en pack sedel till onsdag...
ingen som behöver ett skärmskydd
åker ut på blocket istället
Inköpt i april men ej använd , garanti och kvitto finns till med, bara prov monterad i chassi kvitto från inet medföljer 550kr
Läste bara i komment till videon fler än han som haft samma problem, tror inte det är någon fara men vissa vägrade samsung åtgärda under garanti...
Hmm lite oroväckande precis det som hände min fold 6 [MEDIA] View: https://youtu.be/zFv_Tk8D1vo?si=bkJNqqA8Y1ZKtw5C
Nej det gör det inte Phonehero lämnar 1 års garanti och den är köpt i Maj , De hävdar jag böjt den på fel hål så får inget hjälp av dem, Bra...
Pixel skydden borta oneplus open kvar bara
Ett nytt oöppnad paket med 2 skydd till pixel 9 pro xl MAGIC JOHN Google Screen Protector - Dust Free Without Bubbles 2st skydd till oneplus...
Har ett över om någon behöver Köp Ringke Cover Display Easy Slide Glass Samsung Galaxy Z Fold 7 (2-pack) online 80kr
Fick UI 8 till min 2024 precis :)
min är köpt från samsung, kanns som att hålla en s24 ultra när den är ihop fälld :) ......
min 7 kom nu, och när man packar upp och håller i den känns 6:an väldigt förlegad och gammal och klumpig , :;)
Ja , men inbytes har jag bara 2 veckor på mig att skicka in min gamla enhet, tror inte de fixar denna innan det så det är det som är lite surt 1...
hade care+ på min fold 6 till den 18:e idag den 19 när jag öppnar telefonen , ja se bild, ich denna skall vara inbyte på måndag när 7;an kommer...
Pm
Har ett par splitter nya i obruten förpackning , med garanti till 1200kr Och ett par som är testade lite bara av dottern , men passade inte 900kr
Det här dök upp idag, bara mobilen kvar
Jag hade en 10% bonus kod med på som las dit på 24495 , sen inbytet på det :)
inkl frakt
Har ett nytt Köp Spigen Galaxy Z Fold 6 Cover Screen Protector GLAS.tR EZ Fit (2-pack) online 100kr inkl frakt
9600 för min fold 6 , samt hade en 10% värdecheck, beslut ett Carbon case med
Nytt bara testat, 150kr
Den har stativet sen man i bilder bara vika ut, handtaget har jag inte sett så det är nog slopat
Förköpte blå, pris slutade på 12300kr med inbyte från min Fold6
Har en som bara är öppnad i silver , 3,9k kan du få den för
HAr en Crafted black fold 6 inga repor på skärmar eller annat, lite färg skav i ena hörnet när den åker ur och ner i fickan syns knappt , annas i...
Noble & Creed MJS KLANG 1 - Vit har ett par sånna
Nya oöppnade , Har 2 st som följde med ett ABB Noble & Creed MJS KLANG 1 - Vit Noble & Creed MJS KLANG 1 - Vit 500kr eller bud
Kan säljas med on någon är inte 250kr
Har ett nytt s-pen skal , som önskas bytas mot ett pitaka eller benks skall
Ny oöppnade Noble & Creed MJS KLANG 1 - Vit 800kr eller bud
Ett nytt oöppnad paket med 2 skydd till pixel 9 pro xl MAGIC JOHN Google Screen Protector - Dust Free Without Bubbles 150kr 2st skydd till...
oki 1400 inkl frakt
bjuder 1200
enligt ovan sökes
nytt pris 1200kr
eller ett par galaxy buds 3 pro
har en samsung a 51 liggandes du kan få för 700