Separate names with a comma.
Hutlöst.. behöva skicka in en fortfarande väldigt bra telefon(bland dom bästa ännu) och behöva ge 10kkr för att få en marginellt bättre telefon.
Drar till med 300kr :)
Hej! Köper gärna en Android. Allt mellan 1000-5000 kr är av intresse så länge den är hel och fin. Lägg ett PM! Trevlig helg!
Lägg på ett frimärke och skicka så swishar jag:)
Frågan är varför ni lägger tid på detta
10 kr för skärmskydd:)
När är dom inköpta
Lägg gärna ett PM om ni har en till salu :)
200L är det på FLVP med. Fel av mig
Det är den näst bästa lösningen. Skillnaden mellan luft/luft och frånluftsvärmepump är att du med kompressorn i FLVP kan värma vatten och har en...
Mitt tips (för de som kan) är att köra med frånluftvärmepump med fjärrvärmemodul. (Du kör kompressorn på frånluftsvärmepumpen när elen är billig...
Hej! Lägg ett PM om ni har en till salu :)
Håller med. När P30 Pro lanserades blev både Samsung och Apple nervösa.
@Bengan800
Å andra sidan kan man vända på det och säga att dom laddar "dubbelt" så snabbt som sin enda riktiga konkurrent, iPhone. 45W vs 20W
Tycker 45W duger utmärkt. Ser inte behovet av att minska en fulladdning ifrån 40min till 20 min
Hej! Sålde av min Xiaomi 11T pro och fick idag hem 2 helt nya skal jag beställt. 1st nillkin super frosted shield och 1st svart hård plastskal....
Är unpacked bekräftat 1 feb?
Hej! Säljer en rad olika skal till olika samsung. Från vänster: Ideal of Sweden blush pink snake S20+ Tech 21 gummiskal S20+ Gear4 S20+ (nyskick)...
Personligen hoppas jag att de valt att utveckla sin 108MP teknik med ännu större sensor för mer ljusinsläpp och bättre autofokus. En telefon där...
Det var det sista jag menade. Att den behöver repareras. Det var alltså inte en mjukvarugrej?
Har autofokus problemet blivit löst på S21U?
Steget mellan S21U och S22U måste nog tyvärr vara det minsta i Samsungs historia. Särskilt sett till Exynos modellerna. Gen 1 är betydligt bättre...
Ca 50 dagar har jag under hela dagen använt den i urkopplat läge. Jag hade väl en svacka där en period när jag streamade VM på balkongen :) Edit:...
Jag har haft den inkopplad i ca 365dagar x 9år = 3285 dagar. Så 50 laddcykler på ca 3285 dagar ger att den varit inkopplad 99.975% av tiden. Dvs,...
Jag har tyvärr inte samma förtroende som ni har för dagens teknik. Jag har en Macbook pro retina från 2014. Den är Alltid inkopplad. Har ca 50...
Hej! Söker en nyare Samsung modell, allt från S21 och uppåt är intressant. Hör av er ! :)
Jag vet inte om jag har blivit klokare på mitt problem. Snarrare att jag har mer frågor
Okej, tack för tipsen. Ganska konstigt i mitt tycke att den inte kan stängas av av sig själv. Jag har även en Macbook pro retina som jag använder...
Hej! Införskaffat mig en iPad 9th gen för att ha att surfa med framför tvn i soffan. Jag vill inte att batteriet ska slitas så mycket så tänker...
Den gröna är riktigt läcker. Hoppas ytan är matt och inte hal
Samma problem här senaste 3 dygnen (Xiaomi)
Jag tror du räknar fel
Hej! Har en nästintill ny Xiaomi 11T Pro 256GB som jag önskar att byta mot något annat. Xiaomis gränssnitt föll mig inte i smaken. Den är ca 1mån...
IKEAs sängar ger mest bang for the buck. Om jag minns rätt så finns det många tester på det.
Taget
Skal till Samsung flip3. 150kr för bägge
Kommer det någon separat tråd för mellandagsrean som för BF? Varit väldigt lite med tips än så länge
Skick?
Vad är en S22 värd i nyskick? Några månader gammal