Separate names with a comma.
Gjorde enorm skillnad på både klockan och mobilen!
Jag testar nu att starta "fresh". Ingen data som hänger med eller återställning från iCloud (förutom imessage) för att se om det blir bättre...
Morr… 6 månaders väntetid på ny bil… vissa är ju uppe i 9 månader!
Jag har en men använder den bara på mattor då det funkar riktigt bra på det. Men när det kommer till soffor o madrasser och så, det blir inte bra....
Jag rekommenderar starkt att kontakta en lokal kemtvätt. Dom brukar vara grymma på att hantera allt möjligt.
Ingen minns en fegis! Jag har säkert mindre handleder än dig och tycker den är helt perfekt :)
[ATTACH] Idag simmade jag med klockan. Riktigt coolt att den har typ full koll på HUR jag simmar.
Wow… silver milanese ser riktigt trevligt ut :)
Håll annonsen ren från spekulativ. Säljarens ord står tydligt.
Lär ju vara billigare på 3dje part bytare. Tror inte apple watch lider av samma låsningar som iPhone gör. Första dagen med Ultra. Helt...
Håller helt med Erik här. Ljudkvalitetsmässigt tycker jag Max gör ett bättre jobb men det är rätt orättvis jämförelese egentligen. Däremot så är...
Ja, i år så är valet en total no-brainer… Ca 17-18cm Det var guldloopen tillochmed <3
WoW… ANC är i en helt annan liga. Nästan lika bra som på AirPods Max!
Passar grymt snyggt med Apple Original Milanese band :)[ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH] Här är skillnaden mellan en Tag och en Ultra :)
Asså det är en brutal skärm! Som en iPhone 14 Pro skärm i klockformat…
[ATTACH] Det var en dyr fredag till :D
Någon som hört något från Comviq om dessa?
Nu fick jag insider info på en butik som kommer ha varianten jag vill ha i lager :) Allt jag behövde veta inför fredagen.
På Swedroid, ja kanske. Blocket och Tradera, nej där går det snabbt.
Sålde ett par TWS. Allt gick super smidigt. Toppen köpare, rekommenderas varmt!
Instämmer 298% :D Passar as snyggt med min laptopväska i skin. Samma färg.
Original Apple läder skal <3 … man behöver banne mig inget annat.
Ulricehamn/ Borås Såld till @rince0r
Vad hade du tänkt för pris?
jag stänger av min aod på natten :D
Noterat :)
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Hej, har en Apple Watch 7 Stainless Steel Gold som jag säljer av. Den är i superfint skick och har 98%...
Nja, jag fick inte heller någon bekräftelsemail men jag har sparat mitt ordernummer :)
[ATTACH] Häftig rot.
Om du tror att fler megapixlar betyder bättre bild så får du nog snart en överraskning… ämnet här dock är köptråd.
Paketpris 450kr
Ja, jag tänker testköra den några dagar innan jag säljer av min s7ss. Men jag har en känsla av att jag kommer uppskatta den :)
Jag får en känsla av att denna inte kommer förbokas som en tok så jag kommer chansa på att den finns i någon butik nära mig vid release så shoppar...
Jag hade problem en stund men efter en reboot så funkar det som det ska. Även låsa upp telefonen med klockan var lite buggig tills jag startade om...
Underligt… fanns en uppdatering ute tydligen. [ATTACH]
Ett original läder och en pitaka mag ez case 2. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] 300 styck.
Jag har beställt skärmskydd till iPhone 14 PRO Max och dom är på väg. Gick in till Elgiganten och letade då jag behöver en idag. Han som jobbar...
Wow… köa asså 0_o
[ATTACH] Fin fredag :)