Separate names with a comma.
Julafton! :P [ATTACH]
Sorterat i Växjö leverans imorgon :cool:
Paket från Telenor dök precis upp i PostNord appen. Då beställde jag först 1530 i fredags.
Blev en 45mm midnatt, vågade inte ta en blå. var upptagen på jobbet så det blev inte beställning förrän nu, får se när Telenor levererar.
Blir 45mm alu. Tycker att hoppet i pris är för högt till nästa nivå.
Ska testas på windows laptopen, det är min sekundära maskin så inget att förlora. Tog 35 minuter, nu installerat och klart.
En rak säkerhetskopia kan du inte föra över då det är olika os. Jag såg bara till att kontakter var synkade till Google och sen satte jag upp den...
Telenor. Drottninggatan I Stockholm iPhone 13 PRO Max. [ATTACH]
Verkar ha en batteri bug. Efter omstart sjunker inte batteriindikatorn alls. Måste starta om för att få korrekt värde och så låser den sig på den...
Ja där måste det blivit något fel, min sitter som en smäck.
Någon av modellerna med någon typ av ram/bricka att installera med. Drog själv på denna idag, sitter helt perfekt inte en bubbla....
Äntligen i min ägo :teeth: [ATTACH]
Ja, Ceramic Shield repar lika lätt som övrigt mobilglas.
Imorgon kan jag äntligen hämta ut telefonen, igår kom jobb i vägen så även idag. Jobbigt att den bara ligger där vill ha nu :teeth:
256blå, 14:02 förra fredagen.
Min ProMax kom idag från Telenor. [ATTACH]
Där kom telefonen till butiken.
Får bli uthämtning i helgen. PostNord har inte hunnit till butiken ännu och nu måste jag åka och jobba. Jaja så kan det gå.
Jag har beställt med change och den är nu på väg till butiken, borde komma när som helst. [ATTACH]
Inte långt kvar nu tills de första glädjetjuten i tråden!
Det dom sagt till dig stämmer uppenbarligen inte, jag har också beställt online med change och ska byta i butik. Telefonen är på väg till butiken...
Paket från Telenor har precis blivit sorterat i Växjö, beräknad leverans imorgon. [ATTACH]
Prova på dator eller i Chrome på mobilen och begär datoranpassad version, för mig fungerar det inte på mobila sidan.
Har beställt saker från NoN strax innan 22 och ändå fått det nästa dag. De har stopptid 22:00 för leverans nästa dag, ingen panik ännu.
Står som på din, räknar dock med att det gäller.
Oj korrekt, dubbelräknade lite där, 110 är också bra tycker jag. :P
110iPhone beställda på Swedroid tycker jag är bra jobbat. (kan uppenbarligen inte räkna..)
Hade hoppats att luren gått till Telenor i natt men står fortfarande bara som registrerad i PostNord appen. Hade de fått den i dag hade jag...
Fick det första mailet som du fick. Sen i fredags kväll kom smset, tack för din förhandsbokning etc. I lördags kom sms om att telefonen var...
Vi kör det årliga F5 racet vid iPhone släpp. ;D
Telenor verkar ha fått in telefoner idag, en kollega fick också in sin som registrerad i postnord appen nyss.
Precis lämnar in gamla när man hämtar nya.
Har beställt med Telenor change så jag måste hämta i butik. Postnord appen uppdaterades precis med paket till butiken! [ATTACH]
På fredag om det som står på deras spårning stämmer.
Är det för mycket att hoppas på att kindle böcker också kommer till svenska prime i framtiden.
Japp.
Japp tog också ett år. 30 dagar gratis först.
59 i månaden eller 549 årligen. Amazon.se: Amazon Prime
Amazon.se Hjälp: Amazon Prime