Separate names with a comma.
Att man filmar medan man rör sig och tex som i promenaden i min video ovan så blir filmen någon minut. Lekte lite med Davinci Resolve igår kväll:...
Funderar själv på en TicWatch Pro - a premium smartwatch with 2-30 days of battery life. men ser inte Sport som har Qualcom 3100. Annars på din...
Att man kunde ladda upp sina foton obegränsat till Google photo I orginalstorlek för en liten peng. Edit Finns visst på Flickr numera: Let’s be...
Fick mitt Hallon kort idag. Ska testa 3 månader för sammanlagt 150 kr. Tog ett nytt nummer. Mitt gamla jag haft sedan NOKIA 3330 tiden har ändå...
Har inget med själva förmågan att ta emot GPS-Signalen. Skulle bli samma resultat om jag endast skulle använda Samsung Health i mobilen. Fast då...
Ja Osmo Pocket ser ju helt smidig ut istället för Osmo Mobile 2 och en kamera. Lite synd att den inte har hyper laps. Här filmar jag med min Osmo...
Hur många här har något från DJI? Själv har jag en Drönare och Osmo Mobile 2. Brukar redigera ihop mina filmer med Davinci Resolve som är gratis...
Är nog så men vill egentligen inte avaktivera den funktionen men får nog göra detta. Letar efter den inställningen någonstans. Verkar som om det...
Nu hör jag till de som inte har batteriproblem (50% kvar med always on och en GPS tur på en timma). Men mjukvaran kan helt plötsligt sluta mäta...
Har Vimla 2 och här vågar man inte uppdatera någonting. Kan ju börja strula ännu mer.
Jag har ett par Logitech z5500 ute i min träningslokal och kopplar ibland min OP 6 till den. Kan ösa på så grannarna hör uppe på kullen 500 meter...
Har förlagt min mobil och orkar inte resa mig upp för att leta. Sitter väldigt gott nu.
Rätt kul att ni hittade vad någon hade lagt ner tid på att sätta upp.
En till compare, denna gång iPhone SE 2016 vs One Plus 6 2018 - 1080p. Tur att man inte köpte sin iPone SE för att plåta/filma :) [MEDIA]
Tänkte spara ihop till en Apple Watch 4 och gillar inte avbetalning men kollade Telenor. Bra deal om man går efter det som kommer upp, men har...
Mitt Vimla 2 fungerar superbra så länge jag inte vill skicka eller ta emot MMS på min OnePlus 6. På sambons OnePlus 5 går det skicka bilder men...
Köpte en iPhone SE Skickade samma dag jag swishade pengar Väl förpackad Produkten höll vad han lovat Summa: bra säljare Unboxing video:...
Hittat svar på min fråga. Det ska gå att styra annan media app med "play now".
Försökte detta en gång både med GDrive och ODrive men disken full så du får ta det lite pö om pö.
Då använder du inte Swedbank eller SEB utan är kund hos rätt bank och tankar inte på obemannade :) ST1 har dock tankning genom app och någon som...
Headphone jack och laddning ska fungera, skärmen hel men bryr mig inte om repor. Prisförslag inklusive frakt. All discussion tas i tråden och...
Nu när det är löst och pengarna kommit tillbaka så kan jag även skriva vilken bank det var: SEB Banken. Vad jag förstod hade Klarna inget med...
kan ju också vara detta: Bedrägeri via Skånetrafikens app och att bara behöva ett personnummer, hej och hå,
Tack för svaren. Bara handlat med kortet på nätet genom Klarna. Men står inget om Skånetrafiken på mitt Klarna-konto, bara på XXX-bankens hemsida....
2 mil utanför Borås. Bild från programmet diskar i Ubuntu [IMG]
Samsung 240 GB mSSD men vill ha 500 kr. Ganska bökigt att få ur disken ur min Lenovo Yoga Generatrion 1 därav priset. Har 2 st i den men behöver...
Verkar inte gå att öppna i desktop webbläsare men från mobil ska det nog gå bra: Google Podcasts - Swedroid Podcast - Avsnitt #11: Kinesiska...
Lade in ett kreditkort i Google Pay appen och nästa dag köpte bedragare kort hos Skånetrafiken för nästan 3 000 kr. Sedan försöktes det köpas...
Förstår jag rätt så var inte Samsung mer prisvänliga än Apple 2017 och var det inte Samsung som sprängde $999-vallen och nu har Apple 2018 öst på...
Bytt var eller vartannat år men nu är det slut på det. Kommer snika på min OnePlus 6 så länge den håller måttet eftersom hörlursuttaget är på väg...
Funkade med rens av både cash och data. Upptäckte också att trycker man på Power släcks ringsignalen tillfälligt.
Jag kör med Steam kontroller. Fast mycket dåligt stöd om man ska spela Fortnight så det blev mus och tangentbord. Sedan tröttnade jag på detta...
Blir det hos mig också om jag tex försöker få fram TombRider. Är det så att Gforce Now Game Stream inte är släppt i Sverige ännu. Men ska också se...
Svårt att svara när mobilen ringer. Telefon-appen visar sig i viloläge men när jag låser upp försvinner den. Trycker man på telefon-appen så...
Nej! 7000-8000 kr och inget headphone jack. OnePlus 6 ser ut att blivit min sista OP. Men den håller nog ett bra tag till, hoppas jag. Vet inte...
HBO har många lite till åren men bra maratonserier som tex The Wire och GOT. Netflix mycket nytt om man också anstränger sig att gå utanför det...
har inget med Vimla att göra. Visar bara ett exempel och videon är just min sambos inställningar för Vimla 2. Jag har alltid haft problem med...
Vet inte om det är allmänt för android men att fota eller filma i porträttläge går inte automatiskt på Nexus eller OnePlus med Vimla 2. Något jag...
Då vet jag en av anledningarna till att skärmen blir svart. Samsung Health + Google Play Music och jag nästan har rundat min runda så låser det...
Tack, då återstår frågan med musikstyrning. Kör med Google Play Music. Kan man växla spår och hantera volymen på AW 4 som jag gör i klippet?...