Separate names with a comma.
holder du inne meny knappen når du kobler til usb'en? altså knappen i midten...
jeg sliter med skjermen jeg! jeg må inn å calibrere skjermen hele tiden og får ikke calibrert den helt ordentlig heller.. noen andre med dette...
du må velge manuel innstalering av driverne
1. du holder inne meny altså knappen på midten 2. du kobler usb kabelen til PC så i Tablet 3. lar windows oppdage tablet, instalerer driverne...
skjønner! er jeg som har vært litt slurvete i lesingen da :P
Jeg mener selvfølgelig /system/app :) Der sletter jeg f.eks browser.apk får å gjøre plass til andre programmer. Men når jeg da prøver å...
Gmail funker ;) og ser ut som alt annet funker! men er en ting jeg lurer på! jeg får slettet system apps men metamorph og busybox sier at det...
Testes nå :)
hehe skjønner det ;) har moddet psp'en og wii'en min også så vet om risken ved en liten feil. har prøvd å søke litt rundt men ikke klart å...
hva gjør man videre twk når man har brukt afptool og newtuxflash? har åpnet HWDEF osv i notepad og sammenlignet med andre imager fra andre...
får ikke åpnet system.img fra: orginal kendo heller ikke orginal LL. så det eneste jeg har fått gjort er å se på mappene og filene i...
Hehe ja :P :) Problem nummer 1 er at jeg ikke får åpnet din versjon av system.img og heller ikke orginal system.img med NewTuxFlash :P så da får...
vet det :P den funker faktisk helt utmerket på 7ck100 :) så derfor jeg tenkte å sammenligne..
good good:) jeg hadde tenkt til å sammenligne det dere har gjort med .img filene. så kanskje jeg skjønner noe mer, men nå sammenligner jeg bare...
Takk for det :) jeg får bare åpnet boot.img og recovery.img i din v003 men jeg får åpnet alle i almightycasey sine versjoner... jeg får load...
Twk_ og dere andre som koder, hva bruker dere? programmer og/eller guider hadde vært kult!
Axid: Last ned denne: http://turboupload.com/3001wnwta3qq les Readme, så får du Market og youtube som fungerer:)
Good, lenge til den kommer? :P
Stilig bootsplash:) kan jeg spørre hvordan du lager disse upatene? bruker du et program eller bare koding?
er det noen mulighet å få inn metamorph og busybox? eller noen mulighet for å få fjernet system apps så jeg får plass til dem:P
Prøver v0.2 på LL 7ck100 asap, kommer tilbake med info. Edit: ser ut som man må holde inne <- instede for meny knappen for å koble den riktig til...
Har allerede prøvd updaten på LL 7ck100 ser ut til å funke fint :) wifi funker har avinstalert Browser.apk med titanium backup! så superuser...
funker updaten på Limited label 7ck100 også? den er vel helt lik bare med mer intern lagring...
får bare til soft root med den. å når jeg prøver f.eks busybox, metamorph osv sier den at system har 0kb ledig plass! hva kan man gjøre med det?
Takk for linken til Market fix! noen som får Angry birds til å fungere? spillet starter men jeg ser ikke hele skjermen!