Separate names with a comma.
@Avarell_Dalton Den är inte resettad hos apple, fick köpa den av en släkting så kan absolut kolla om jag kan få tag på kvittot.
Byte är tyvärr inte intressant. Den finns i Kristinehamn.
Hej Har en svart iPhone X olåst fint skick förutom ett litet märke ovanför apple loggan, men inget som stör på nått sätt utan bara är till synes....
Har iPhone 8 Tap to wake som iPhone X eller är det bara Rise to wake som gäller?
Hur bra funkar notifikationer på denna luren, vet att på Mi SE är det inte alls bra är det samma på denna? Dvs den visas lite fort på skärmen för...
Attans, jag som hade hoppas på att man skulle kunna anpassa mer efter vardagar/helger.
Hur ser de ut under Stör ej menyn på iOS 13, något nytt som tillkommit där? Tänker främst på schemalagda tider, om det går att ställa in mer där...
Nu har jag snöat in på detta spelet Mr Bullet - Spy puzzles, roligt tidsfördriv med "lätt pussel" inslag....
Jag haft både iPhone SE och 7 men kan inte komma på att jag varit i behov av 3D-touch i någon större utsträckning. Utan haptic engine har funkat...
Måste hålla med @Ascended att notifikationer är helt åt skogen på MIUI. Min Mi 9 SE visar 4G+.
Tja har en Raspberry Pi 3 Model B, tänkte 200kr för den. Raspberry Pi 3 Model B (Enkortsdatorer)
Mi 9 SE gillar jag storleken på, går ner i fickan lätt och känns inte för stor samt bra vikt skulle jag påstå. Man kan med nöd och näppe nå med...
Är det bara byten som gäller eller kan du tänka dig sälja?
Måste man fortfarande svepa upp efter upplåsning för att komma till main screen när det gäller X? Eller finns det nån inställning man kan ställa...
Har ett par Philips SHB9250 som bara ligger och tar plats, endast testade. Priside 563kr med posten skicka lätt.
Det funkar inte hålla fingret på en tom yta så ploppar de upp nån ruta? Nu vet jag inte vilken Samsung lur eller os det gäller, men du skulle...
Ska bli intressant och se vad prislappen för dessa blir, annars är jag nyfiken på kommande 11 R modell.
Sålde Iphone 7, snabb och smidig kommunikation, inga konstigheter!
Är det 40kr/st för smart plug? Bjuder 100kr för båda inkl frakt
Köpte repeater, snabb och smidig affär fick den t.o.m levererad till dörren. Stor tumme upp!
SE modellen är inte utav intresse?
@Dno Du vill inte sälja luren, hur mycket vill du ha för den i så fall?
Hej Önskar köpa en Asus RP-AC52 eller liknande, kan även vara intressant av enklare router likt Asus RT-ac53. budget ca 300kr beroende på grejer.
@MineFrost Dessa små microrepor på den svarta är de nåt man märker av vid användning?
5100kr bjudet för den svarta
Hej Har en Xiaomi Mi 9 SE 128GB, Köpt av medlem här på forumet för ca en veckan sedan men känner att jag inte är riktigt hemma med luren. Den är i...
Fick upp reklam om detta spelet, rätt kul om gillar skjuta/sniper... framförallt om man gillade Sniper 3D Gun shooter, en uppföljare skulle man...
Nu har skaffat mig en och är helt klart nöjd överlag, älskar både finger och ansiktsupplåsning. Men undrar en sak, när jag ska ta kort så tar det...
Köpte mi9 se, enkel och smidig kommunikation, skickade snabbt varan
Kom på ett par saker till jag undrar över. Hur är telefonen att hålla i är den hal som en ål, eller behöver man nåt typ av bumperskydd? Har...
Kom på ett några saker till jag undrar över. Är nåt kameraljud när man tar kort och kan man stänga av de i så fall? Kan man navigera både framåt...
Hur upplever ni kameran när man filmar tex? Som i videon här verkar den upplevas som otroligt skakig, har ni reflektera över detta jämfört med...
Hej Är på jakt efter dessa telefoner, hojta till med dess skick och pris.
@General Kaos Blev det nåt köp, är du nöjd med luren? Funderar själv på en sådan.
Har ett Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent, sparsamt använt om det kan vara nåt...finns i Värmland. Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX...
Du är inte ensam, hade också svårt att hitta de först. För övrigt någon som provat ansiktsupplåsning, och hur funkar den för er i så fall?
Utan att veta vad ev 5a har att erbjuda, men 4an skulle jag säga att det är bra platta med riktigt bra prestanda med tanke på vad den kostar,...
Behöver man alltså flasha in alla filerna för respektive release? Hur står sig arter97 mot lineageos, vet du de?
Yes, kan lägga in andra roms utan konstigheter men just från xiaomi vill inte funka.
Jag körde på DHL och åkte på extra avgift. Är det nåt jag missar, försöker installera en ny fräsch rom här ifrån Xiaomi Mi Pad 4 / Plus . Men...