Separate names with a comma.
Köpte en surfplatta av @ratscore . Trevlig kommunikation, mycket väl packat och snabb frakt. Rekommenderas varmt!
Studentrabatt :D alla studenter :p
Ja. :)
Sålde ett par hörlurar till @mullsjomannen . Trevlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas varmt!
Någon som säljer? :) pm
900kr inkl frakt!
Väldigt litet använd skulle säga nyskick. Låda,kabel, oanvända silicon kuddar (S och L), kvitto (fick med i mobilköpet) 1000kr inkl frakt....
Hej, Kvitto finns?
Vilken härlig maskin (Air M4 15"). Skönt med helt tyst laptop. macOS (UX) lite sådär eftersom jag är mer för Linux men helt ok. [ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
I fint skick. Laptopfodral i skinn TESS 13 tum Black från Wera | Åhléns 200kr +frakt
Hur är kameran? Batteriet? :)
Inget intresse här. Provar annanstans.
Jag är inte power user så klarar mig lätt på en dag och då laddar jag inte till 100% utan snarare mellan 80-90%. Trots det hade varit mycket...
Har alldeles för många tangentbord här hemma. Knappt använd, skulle säga nyskick. Länk:...
Hej, Blentarp. (Sjöbo kommun).
Fungerar som ska. OBS!!! UTAN DISK! NAS + nätaggregat. 400kr+frakt om den ska skickas. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
x Drar tillbaka budet. Dessvärre inte aktuellt.
Höjer då till 6600 för transparansens skull. :)
Capten Amerika den senaste. Ganska mehh. 3/10 Predator Killer of Killers. Den var förvånansvärt bra 8/10
Just Ja! Jag köpte aldrig marketingen att 10x digital lika med 10x optisk. Testade själv men gillade inte helt enkelt
jag hade faktist s21U,s22u,s23u och s24u. Tycker kameran var bäst på s21u och s23u. Här pratar jag om zoom 10x.
ja asså vanliga S25 som jag har nu har bara 3x optical zoom. Men mobilens storlek är perfekt för vardagen (ha den i byxan osv)
Saknar mycket zoomen från S23U dock älskar storleken på S25 :)
Köpte lite RAM från @widdeSGS . Mycket bra kommunikation och snabb frakt. Rekommenderas varmt!
Beror på. Jag skapade en TCO där jag räknar in allt (försäkring, däck, service (gör själv)). V70 diesel kostade 22kr/mil Mindre beg. elbil kostar...
Som i rubriken. Letar efter DDR4 SO-DIMM (2x16GB eller 2x32GB). Har du liggandes så skicka mig ett PM :)
Bud noterat! :)
Hej, MacBook Pro 13" Retina mid 2014 macOS Big Sur 11.7.10 2,6GHz i5 CPU RAM 8GB Skick okej men den ytan på skärmen har viss markering. Vet inte...
Yo men bara för vardags bruk. Ärlig talat jag har haft S21U,S22U,S23U,S24U och nu S25. Bästa bilderna var med S23U sen S21U. Vad hände med andra...
Gillar hur den ser ut. Har inte provkört (än). Dock priset är högt till min ekonomi men kanske om 3 år när alla leasing kommer löpa ut går det att...
Beklagar. :/ (jag har också en i15 som jobblur men använder bara som authenticator)
OpenSuse tumbleweed sen ett år tillbaka. Samma system. Spelar också. Uppdaterar typ var annan vecka. Maskinen kör ungefär 24/7. Exakt noll problem.
Jag är normal stort 178cm/92kg men jag fick inte plats i den bilen. Hur som jag ändrade stolen B stolpen var i väg. Mina axlar fick inte plats...
Jag har en Pro M1. Har aldrig hört fläkten. Om jag kollar undersidan verkar inte finnas någon öppning. Bara på baksidan liksom. Tror inte att den...
Jag bor i Skåne (nära till Lund) så vinterväglagen brukar vara ganska lugnt
Någon som har erfarenhet med 21/22 e-Niro? :) Det finns massa på marknaden nu när leasingen löper ut. Funderar på en 21 eller 22 med 4500mil. Är...
Jag flyttade pengarna in till Lysa. 90 aktier 10 fonder. Obs det är inget rådgivning från min sida. Det är mycket risk med aktier.
Du kan prova att stänga av animationen (OBS! den stänger av ALLA animationer bland annat typ laddar animationen i olika appar) Settings -...
Haha okej:D [ATTACH] Samtidigt innan fick jag det här värderingen [ATTACH] Detta var verkligen "to good to be true" liksom. Inte för att jag är...