Separate names with a comma.
Jag fick tillbaka min desire för 3 dagar sedan efter 2 omgångar och sammanlagt 8 veckor hos Anovo. Än så länge verkar allt fungera. Jag tror...
Fick tillbaka min telefon igår (reparationstid, 8 veckor). Testar för fullt. Än så länge inga omstarter eller andra fel upptäckta. :-)
Det finns hopp. GRATTIS!!! :) Det låter nästan för bra för att vara sant. Om du korkar upp Champagnen så förstår jag dig fullständigt. lol
Jag har nu efter 4 veckor fått statusen ändrad till "Undersökning/reparation av produkten eller tillbehör pågår". Då borde jag ju få telefonen...
Min lur är inte väg tillbaka ännu och är bara inne andra gången, men jag går i samma tankar som du. Vad skall jag köpa efter att den kommer...
Hur stora är oddsen att någon av er kommer att ha en fullt fungerande Desire före årsskiftet? Jag håller tummarna att det skall gå snabbt.
Ang. din fråga om vad man bör göra när telefonen är ny. Svar: Testa alla funktioner! Kör streaming video som t,ex, SVT play. Min lur visade sig...
Jodå, skriv vad som händer. Jag tycker det är intressant att följa folks "öden". Jag är nog inte ensam om det heller. Just Anovo är extra...
Min telefon är inne för andra gången. Första vändan (inlämnad 23/8) gjorde de bara en programuppdatering, men när jag fick tillbaka den efter...
Enligt HTC skall man idag inte behöva vänta mer än 7 dagar för ett byte av mainboard. Någon som varit med om att det gått så snabbt? Jag har...
Jag har aldrig tidigare sett att Anovo skickat en telefon till en annan verkstad. Men jag tror att du inte skall vara ledsen över det. Du har nog...
Fabriksåterställning hjälpte inte mig Jag gjorde en fabriksåterställning men problemet med omstarter fanns kvar. Jag meddelade Anovo att jag...
Till samspayed: Jag gick själv in på Anovos sida och räknade. Det kan ju så klart förekomma så kallade "back-reps", det har jag inte kollat så...
Bara under förra veckan (20/9 - 24/9) fick Anovo in 140 HTC Desire! Det får en att undra.... Är det NÅGON som har fått en fullt fungerande HTC...
När man läser inläggen i den här tråden blir man mörkrädd. Hur kan ett företag som Anovo finnas kvar på marknaden? Finns det ingen kunkurrens...
Någon som vet hur Anovo hanterar ärenden som de får in för andra gången för samma fel? Rimligtvis borde dessa ärenden få förtur då de misslyckats...
Till Anwar93. Garantin täcker detta. Det verkar vara ett hårdvarufel, så mainboard måste bytas. Enligt HTC, som jag kontaktat, så skall man...
Tack S@llad för att du tog dig tid att testa med SVT Play. Jag skickade ett mail till HTC och klagade på hur de och Anovo hanterar detta...
"Jag kan bara bekräfta att den har fungerat bra för mig utan omstarter. " Skönt att höra. Då verkar det finnas en fungerande lösning. Ingen...
Jag köpte min Desire i juni och även jag drabbades av ständiga omstarter. Jag gjorde fabriksåterställning och uppdaterade till Android 2.2 men...